netwerkadapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud83

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
hoi,

ik heb een 10 MB/s internetverbinding en heb de Sitecom 300N XR WL-303 Wireless Router besteld.

Nu heb ik een netwerkadapter (ontvanger) nodig voor 1 van m'n computers.
Ik heb d'r hier 1 liggen, da's een goedkoop usb stickie van Sweex.

Maar nu zag ik op de site waar ik de router heb besteld een pci kaartje met 3 antennes speciaal voor deze router:

http://www.alternate.nl/html/produc...1=Netwerk&l2=Wireless+LAN&l3=Netwerk+adapters

Ik heb m nog niet besteld, want ze hadden m ook niet op voorraad, en hij is nogal duur.

Mijn vraag is, of ik met mijn internet verbinding deze ontvanger wel nodig heb, of is in mijn geval zo'n usb stickie ook wel goed genoeg?

ps.: de afstand van de router tot mijn computer is ongeveer 3 meter, dus het gaat me niet om het bereik, maar meer om de snelheid van mijn verbinding (ik download nogal veel).

mvg ruud

Snel genoeg dus voor een 10mbit internet verbinding...

oke,

maar is die ook goed voor een N-Router?

of maakt dat alleen uit als je een hele snelle internet verbinding hebt.

Wanneer het om je internet snelheid gaat maakt het niets uit, sneller dan de 10mbit kan het immers niet

mooi,

scheeld me weer wat geld, had 'm bijna besteld, zag dat ie nu wel op voorraad is :)

zo'n ding koop ik wel als ik een snellere internet verbinding neem/groter bereik nodig heb.

bedankt voor je reacties,

gr ruud

heb de router inmiddels binnen.
maar met dat usb stickie werkt niet zo goed hoor.

heb een paar snelheidstesten gedaan op internet, en hij kwam maar op 3 MB/s...

m'n andere computer heeft draadloos internet onboard, en die doet het perfect.

misschien dat ik toch maar een betere ontvanger haal, ik sluit hem iig tot die tijd wel gewoon aan op de kabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan