Netwerkadres verkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb net een draadloos netwerk geïnstalleerd. PC en Laptop draadloos. Belkin Highspeed Draadloze G router met een speciaal aangeschaft Hi speed draadloze G notebook netwerkkaart. De verbinding ging goed maar toen een sleutel gegeven moest worden begonnen de problemen. Ik heb dus een sleutel gemaakt voor de beveiligde WPA verbinding maar dan gaat ie netwerkadres verkrijgen en dat lukt dus kennelijk niet. Waar ligt dit aan?? Het ingebakken noteboekkaartje doet het trouwens beter dan de belkin die 35% meer snelheid beloofd maar die verbinding is nog niet beveiligd. Hoe gaat dat nou weer ?? Valt allemaal niet mee iets nieuws te beginnen. (chello extreme windows xp pro))

Selecteer je draadloze verbinding in de lijst. Als het goed is kan je ergens een Sleutel invoeren.

En je kaart, heb je daarvan de drivers en andere meegeleverde software geinstalleerd?

Een algemene hint:

via "Start" kun je "Help en ondersteuning" openen.

Als je daarna klikt op "Netwerken en het web"

openen zich diverse "hoofdstukken".

Loop die eens allemaal door, is erg leerzaam.

Boeing_737 zei:
Een algemene hint:

via "Start" kun je "Help en ondersteuning" openen.

Als je daarna klikt op "Netwerken en het web"

openen zich diverse "hoofdstukken".

Loop die eens allemaal door, is erg leerzaam.

Gedaan maar gaat vanaf de eerste regel al niet meer op.

wat is de status van deze vraag? opgelost al?

Jheroen zei:
wat is de status van deze vraag? opgelost al?

Nog niet opgelost, maar ben momenteel druk in de weer met heel andere netwerk problemen en gebruik even een niet beveiligde versie wan windows zelf, kom later waarschijnlijk nog terug op dit probleem.

egkok zei:
Nog niet opgelost, maar ben momenteel druk in de weer met heel andere netwerk problemen en gebruik even een niet beveiligde versie wan windows zelf, kom later waarschijnlijk nog terug op dit probleem.
ok
had je btw via mail al even een berichtje gestuurd over hulp op afstand via msn; heb er van de week iemand op helpmij nog mee geholpen, kijk maar!

Jheroen zei:
ok
had je btw via mail al even een berichtje gestuurd over hulp op afstand via msn; heb er van de week iemand op helpmij nog mee geholpen, kijk maar!

prima zeg maar hoe dat moet want dat is mij dus nog nooit gelukt zal in ieder geval dan maar de firewall uitzetten. wacht af.

egkok zei:
prima zeg maar hoe dat moet want dat is mij dus nog nooit gelukt zal in ieder geval dan maar de firewall uitzetten. wacht af.
voeg mij even toe aan je msn. jheroen at hotmail.com

gedaan maar ik zie je niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan