Netwerkblokkering?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slim-Dewi

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2001
ik heb vandaag een nieuw netwerk, ik ben van orange naar vodafone gegaan. ik heb een samsung d600 en hij is simlockvrij. ik heb de nieuwe simkaart erin gedaan van vodafone. eerst vraagt hij om een pincode, die heb ik ingevoerd, maar dan krijg ik netwerkblokkering hier moet ik ook een code ingeven :confused:
wat moet ik hiermee doen??? ik ben nu niet bereikbaar.

graag hoor ik van iemand.

Ik denk dat je nu de unlockcode nog een keer in moet voeren.
Weet het helaas niet helemaal zeker :confused:.

Was het toestel tijdens de aankoop al simlock vrij?
Ik had mijn toestel namelijk ook al een keer geunlocked maar moest toen ik er een simkaart van een andere provider in deed toch nog een keer de code invoeren. :confused:

ik denk dat ik hem toch niet unlock-simlocked heb. ik heb de kaart ff in een andere telefoon gedaan en daarn doet hij het wel. ik heb al zoveel toestellen gehad dat ik niet meer weet of die nu wel of niet simlockvrij is.
ik kan dat ik een winkeltje laten doen toch? of zou het ook zelf lukken?

Ik denk dat je je provider (die bij de telefoon hoorde) dan voor de code moet mailen/bellen.
Heb je misschien wel je imei nodig. Die kan je opvragen door *#06# in je mobiel in te typen.
Ik zou ze anders gewoon maar mailen en dan vragen ze vanzelf wel om je imei code als ze het nodig hebben ;).

het IMEI nummer heb ik wel das geen probleem. staat in de gsm zelf. wat moet ik orange dan vragen? of ze mijn toestel kunnen unlocken ofzo of wat de code is? hoe kan ik unlocken dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan