Netwerkcentrum opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Het netwerkcentrum in vista op mijn laptop opent niet.
Als ik netwerkcentrum aanklik opent er heel snel een scherm en dat sluit zich dan weer.
Ook gebruikersacconts en ouderlijk toezicht laten zich niet openen.
Lijkt wel of een deel van mijn vista op slot zit. Dit terwijl ik toch écht administrator ben (en enige gebruiker) en het altijd goed gewerkt heeft.
Ook krijg ik geen toegang tot internet terwijl de verbinding met de router wel goed is en MSN ook prima werkt.
Ik wilde in netwerkcentrum op zoek gaan naar de DNS instellingen maar zo ver kom ik dus niet.

Heb overigens net control userpasswords2 een 2e administrator aangemaakt maar hierbij dezelfde problemen.

Wie weet de oplossing ?? We hebben de laptop morgen nodig voor 2 maanden stage en daar is internet een must !!

Bij vorbaat dank !!!

Ik weet niet sinds wanneer het probleem is ontstaan maar je zou nog eens systeemherstel kunnen proberen, dat zou een simpele oplossing zijn.

Ga eens met syteemherstel zo ver mogenlijk terug als je niet meer weet wanneer je het probleem hebt opgelopen en kijk dan of het daar is opgelost.
Als dat niet helpt kan je het ongedaan maken.

Ook zou je eens kunnen scannen op spyware en virussen...

De oudste systeemhersteldatum reikt niet ver genoeg terug, aangezien het probleem al enige tijd aanwezig is.
Ik heb reeds gescand op virussen d.m.v. AVG 8.5 (un-updated aangezein internet niet werkt) maar deze heeft niks kunnen vinden. Op spyware het ik nog niet gescand. Maar lijkt me sterk dat spyware dit probleem veroorzaakt.

welk merk laptop is dit?

& kan je eens de lijst tonen van updates die het laatste zijn doorgevoerd?
Liefst zo'n lang mogenlijke lijst

+ krijg je trouwens een melding als ze niet openen of gebeurt er gewoon niets?

Bedankt voor al jullie hulp. We hebben de harddisk geformatteerd en Vista opnieuw geïnstalleerd en het probleem was opgelost. Wel rigoureus maar wegens vakantie begon de tijd te dringen, dus......

Maar nogmaals bedankt !!!

Grtz. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan