netwerkcontroller installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josd82

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
Berichten
54
Hoe kan ik een nieuwe hardware toevoegen op mijn laptop. Mijn wireless adapter is niet geinstalleerd en dit moet ik nu dus doen. Alleen wanneer ik hardware toevoegen bij het configuratiescherm doe dan zegt ie:
Is het apparaat al aangesloten of niet. Dit werkt in ieder geval niet!!

Ik wil gewoon de software installeren van mijn netwerkcontroller.... wie kan mij helpen??
 
Hoe ziet je apparaatbeheer eruit?
Als je gele tekens ziet, deze even verwijderen en de laptop opnieuw opstarten.
Lukt het dan?
 
Gewoon het apparaat installeren via het Setup-menu die is meegeleverd op cd-rom die hier bij hoort.
 
Bedankt Admin_Frisian,

het is gelukt!! :thumb:

Nu heb ik nog een probleempje! Misschien dat iemand dit ook weet. Ik ben nu dus draadloos aan het internetten, maar ik kan geen mail ontvangen via outlook. Ik krijg nu deze foutmelding:

Kan de host mail niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: '@Home', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Ik heb een keer de firewall uitgezet van de router en nog altijd dit probleem. Wat moet ik doen???
 
Je kunt wél gewoon internetten met de laptop?
Weet je zeker dat je de account gegevens goed hebt ingevult van @Home (waarschijnlijk mail.home.nl en pop3.home.nl)?
 
Jawel, dit is beide goed ingevuld. Want als ik de kabel weer in de laptop stop dan kan ik wel mailtjes ontvangen. Maar draadloos niet.....:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan