Starenterprises
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2008
Onlangs heb ik geen draadloze internetverbinding meer.
Wanneer ik via me configuratiescherm naar de module hardware ga zie ik onderstaand scherm.
Er staat een gele uitroepteken door bij de netwerkcontroller (zie bijlage.1).
Wanneer ik op volgende druk en de huidige status zie van het apparaat geeft hij aan dat de stuurprogramma's (drivers) niet zijn geïnstalleerd (zie bijlage.2)
Ik heb geen installatiediskette of cd hiervan kunnen vinden en heb de lan kabel aangesloten en vervolgens op internet naar de software (drivers) proberen te zoeken maar helaas zonder resultaat.
Na wat online gezocht te hebben ben ik hier uit gekomen.
In een ander topic hierover stond het advies PC wizard 2008 te downloaden.
Dit heb ik gedaan en heb nu een systeemoverzicht (zie bijlage.3)
Mijn vraag is waar ik uiteindelijk de goede drivers kan vinden om mijn netwerkkaart weer te laten functioneren en zo ook mijn draadloze internetverbinding?
Alvast bedankt voor jullie moeite en reacties.
Wanneer ik via me configuratiescherm naar de module hardware ga zie ik onderstaand scherm.
Er staat een gele uitroepteken door bij de netwerkcontroller (zie bijlage.1).
Wanneer ik op volgende druk en de huidige status zie van het apparaat geeft hij aan dat de stuurprogramma's (drivers) niet zijn geïnstalleerd (zie bijlage.2)
Ik heb geen installatiediskette of cd hiervan kunnen vinden en heb de lan kabel aangesloten en vervolgens op internet naar de software (drivers) proberen te zoeken maar helaas zonder resultaat.
Na wat online gezocht te hebben ben ik hier uit gekomen.
In een ander topic hierover stond het advies PC wizard 2008 te downloaden.
Dit heb ik gedaan en heb nu een systeemoverzicht (zie bijlage.3)
Mijn vraag is waar ik uiteindelijk de goede drivers kan vinden om mijn netwerkkaart weer te laten functioneren en zo ook mijn draadloze internetverbinding?
Alvast bedankt voor jullie moeite en reacties.