netwerkfout melding met samsung s3350 ( chat 335) via wifi modem van ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

pearlepiep

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
wifi samsung 3350
Hallo,
ik heb ook een samsung s3350 ( 335 chat) en een ziggo nieuw wifi modem.
Op de tv kan ik wifi ontvangen en bijv. op facebook.
Mijn telefoon kan ook wifi vinden en verbinding maken, hij geeft dan aan ziggoxxxx en heeft verbinding ( bovenin display is een blauw icoontje zichtbaar.
Als ik nu bijv. naar facebook ga, inlog, zegt de telefoon verbinden........en dan de melding netwerkfout.
Als ik in het menu instellingen-> 10. netwerk -> 2. verbidingen kijk krijg ik de melding : het menu beheert verbidingsprofielen. Incorrecte configuratie verhindert online verbinding -> doorgaan ? : deze bevstig ik met JA -> krijg overzicht verbindingen : vodafone wap/mms en vodafone internet. Ziggo staat hier dus niet bij ! -> ga ik naar optie : nieuw : krijg ik een overzicht instellingen zoals naam instellen - drager etc.
Ik weet echter niet wat ik hier moet invullen en vraag mij tevens af of dat wanneer ik via de wifi van ziggo verbinding heb het nodig is om ziggo ook als netwerk in te stellen !
Kan iemand mij hierbij helpen ?

Ja dat is wel jammer. Als dit niet helpt is de oorzaak moeilijk te vinden. Je zou nog even alles kunnen resetten. Wacht even af en dan stekkertjes terug. Hope.
Even ziggo bellen of mailen.

hoi hoi

ik heb ook een samsung chat 335 en dus ook een nieuwe modem van ziggo en problemen met op internet te komen.
heb net met ziggo gebeld die kunnen niks voor je betekenen
hun hebben me doorverwezen naar de service plus site
die heeft van alles geprobeerd maar helaas niet gelukt.
hun adviseerde me contact op te nemen met samsung dus dat ga ik vanmiddag even doen en dan maar hopen dat hun met een oplossing kunnen komen.
mocht ik iets meer weten dan zet ik het hier op .....
groetjes jolanda

hoi hoi

ik heb gebeld met samsung en die kunnen mij dus ook niet helpen,
die blijven volhouden dat het aan de modem ligt .
dus ja nu heb ik dus nog steeds geen internet via mobiel.
kan der wel iemand bij laten komen van service plus maar dat kost me gelijk 60 euro
......................:confused:

Beste,

redelijke zekerheid dat het probleem wordt veroorzaakt doordat de Ziggo wifi-modem op type 802.11 n zit en g en/of b niet kent. De Chat 335 kent type n niet. Ik heb een ouder type router Sitecom aangesloten op de wifi-router van Ziggo en het werkt nu.

Beste,

redelijke zekerheid dat het probleem wordt veroorzaakt doordat de Ziggo wifi-modem op type 802.11 n zit en g en/of b niet kent. De Chat 335 kent type n niet. Ik heb een ouder type router Sitecom aangesloten op de wifi-router van Ziggo en het werkt nu.

ik heb ook al geprobeerd om me sitecom router er op aan te sluiten maar dat werkt helaas niet bij mij
doe ik dan misschien iets fout
dit is de router die ik voorheen ook altijd had en toen had ik wel wifi
groetjes jolanda

1. We zijn in een oude topic bezig, graag oude topics met rust laten.
2. Het mee liften in iemand zijn /haar topic is niet toegestaan. Graag even een eigen topic aanmaken in de juiste sectie.
3. Wegens reden 1 en 2 sluit ik de topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan