netwerkindicator in Win98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Ik heb niet echt een netwerk'probleem'..
Dankzij het forum werkt het prima!

Maar ik vroeg mij nog één iets af.
Mn vader zn win98se die verbonden is met mn winXP heeft onderaan in de taakbalk geen indicator om aan te geven als er dataverkeer is. Is het mogelijk dat in te stellen?

mvg,
Diederik

Rechtermuisknop op het netwerk icoon op je desktop. Kies voor eigenschappen. Rechtermuisknop op de netwerkverbinding. Kies voor status. Kies voor eigenschappen. Links onderaan het vinkje aan zetten.

[Edit]
Oh ik zie net dat je het onder 98 aan wilt hebben. Het lijkt in je uitleg net andersom. Het zal onder 98 misschien ook wel kunnen. Maar ik weet dus niet of dat ook zo is. Iemand anders met W98?

Laatst bewerkt:
Met Du meter kan je inderdaad zien dat je op internet zit . En wat je download.

Joop

Ik dacht van niet hij kijkt alleen wat je download en upload. Maar werkt niet met een intern netwerk. En je kan zien dat je op de kabel of ASDL zit.

Jammer.. Maar ik vind misschien wel ergens een ander metertje die het wel doet...

toch bedankt!

Volgens mij werkt DU meter wel in een netwerk. Het programma meet gewoon al het up- en download verkeer via je NIC.

Tja, als dumeter het kabel verkeer kan meten dan natuurlijk ook het netwerk verkeer. Kabel gaat immers via netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan