Netwerkkaart-driver nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twisterx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
1
Goededag,

Omdat mijn desktop pc nogal wat problemen van virussen en allerhande onzin ondervond heb ik deze geformatteerd. Ik heb Windows XP er op nieuw op gezet, maar nu kan ik geen internet verbinding maken. en na vele mislukingen heb ik ondekt dat ik een netwerkkaart-driver nodig heb ,maar ik vind dat niet. Op de sites van Dell vind ik NIKS.

(ik heb een Dell inspiron 5100 )

Bij voorbaat dank
 
Ik ben ervan eigenlijk van overtuigd (Dell kennende) dat je die NIET zelf hoeft te zoeken.
Wat zegt apparaatbeheer over de netwerkkaart?

Als daar een fout staat, dan moet je de met de machine meegeleverde CD('s) eens kritsch napluizen, OF wanneer geen foutmelding bij de netwerkkaart staat, de oorzaak mogelijk niet bij de driver zoeken, want dan heeft Windows de driver geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Jij denkt dat Dell de benodigde software voor een door hun gebouwde machine NIET op een CD'tje heeft meegeleverd?
 
Hoi Pasja,

Dat denk ik echt niet, heb zelf twee Dell notebooks en alle benodigde software en drivers staan keurig op de bijgeleverde cd's.
Ik wilde alleen even laten zien dat op de site van Dell wel degelijk ook alles nog eens is terug te vinden, in tegenstelling tot wat de vraagsteller zegt...
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

ik zit met eenzelfde soort probleem, alleen dan bij mijn notebook
ik heb de Medion MD-96559, en ik kan enkel drivers voor windows vista vinden.. weet iemand van jullie waar ik een driver voor xp kan vinden (ik heb er xp pro corp nl edition erop zitten)

Grtz Pietjuhhh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan