assign irq
Beste mensen als ik mijn Bios open krijg ik wel PNP/PCI configuration, maar in het daarop volgende menu krijg ik geen keuze assign PCI en kan ik dus ook niet voor manual kiezen!!!!
Ik krijg:
Plug and Play aware o/s Yes of no (staat op yes)
Reset configuration Data Yes of no (staat op no)
VGA boot from AGP of PCI (staat op AGP)
PCI VGA palet snoop Disabled of enabled (staat op disabled)
DMA channel 0 t/m 7 PCI of ISA/EISA (staan allemaal op PNP)
IRQ 3 t/m 15 PCI/PNP of ISA/EISA (staan allemaal op PCI/PNP)
Verder zijn er geen dingen die ik kan wijzigen in dit menu, dus zeg mij maar hoe ik PCI slot 5 (daar heb ik de kaart ingestoken) op IRQ 9 og 10 vast kan zetten!
Ik dacht dan download ik zolang het ding het doet eventueel nieuwe drivers voor de kaart, maar toen ik het internet op wilde was er inmiddels al teveel tijd verstreken en hield de pc het weer voor gezien en viel uit!!!! Moet nu weer van de net spanning af voor een poos en dan hopen maar dat hij weer aan gaat, anders moet ik hem weer open maken om de kaart er eerst weer uit te halen voordat het gr**** apparaat het weer doet.
Ik heb nu even heel snel de nieuwste drivers die er te vinden zijn op de site van Sweex gedownload en geprobeerd om te installeren, maar dan zegt ME dat ik al gebruik maak van de meest optimale drivers. Dus de door mij gedownloade maar niet gebruikt.
KAN IEMAND MIJ AUB HELPEN, WANT IK HEB MIJN INTERNET NODIG OP EEN PC DIE BLIJFT WERKEN!?!?!?!?!!!!!