Dag Helpmij,
Ik heb een paar maanden deze Toshiba Satellite L750 en bevalt me goed.
Tot kort (een week) nog nergens problemen mee gehad, tot sinds kort.
Als ik de computer opstart of uit slaapstand haal, zijn er geen netwerkverbindingen gevonden, terwijl de kaart wel ingeschakeld staat.
Als ik de kaart dan handmatig (Middels de FN + F8 toets, combinatie om WiFi en Bluetooth te bedienen) uit- en aanzet werkt deze wel weer.
Heeft iemand een idee? Ik neem aan dat dit iets dieper gaat dan een Windows-instelling, zeker omdat het zo plotseling is.
Het heeft geen haast, aangezien wel alles werkt na een 'reset', maar het is vervelend continu te moeten resetten.
Specs Laptop:
Intel(R) Core(TM) i7-2670QM 2.20GHz
6,00GB Ram
GeForce GT 525M
En ik maak gebruik van deze verbinding:
Atheros AR9002WB-1NG Wireless Network Adapter
Of het probleem ook geldt voor een bekabelde verbinding weet ik niet.
Voor LAN gebruik ik namelijk een andere netwerkverbinding: Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller.
Alvast bedankt voor het meedenken,
Met vriendelijke groeten,
d0mzy
Ik heb een paar maanden deze Toshiba Satellite L750 en bevalt me goed.
Tot kort (een week) nog nergens problemen mee gehad, tot sinds kort.
Als ik de computer opstart of uit slaapstand haal, zijn er geen netwerkverbindingen gevonden, terwijl de kaart wel ingeschakeld staat.
Als ik de kaart dan handmatig (Middels de FN + F8 toets, combinatie om WiFi en Bluetooth te bedienen) uit- en aanzet werkt deze wel weer.
Heeft iemand een idee? Ik neem aan dat dit iets dieper gaat dan een Windows-instelling, zeker omdat het zo plotseling is.
Het heeft geen haast, aangezien wel alles werkt na een 'reset', maar het is vervelend continu te moeten resetten.
Specs Laptop:
Intel(R) Core(TM) i7-2670QM 2.20GHz
6,00GB Ram
GeForce GT 525M
En ik maak gebruik van deze verbinding:
Atheros AR9002WB-1NG Wireless Network Adapter
Of het probleem ook geldt voor een bekabelde verbinding weet ik niet.
Voor LAN gebruik ik namelijk een andere netwerkverbinding: Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller.
Alvast bedankt voor het meedenken,
Met vriendelijke groeten,
d0mzy