netwerkkaart sitecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Hoi

ik heb een netwerkkaart van sitecom in mijn pc geplaatst het systeem kwam zelf met een netwerkdriver amtek.... deze geeft fouten nu probeer ik deze te verwijderen. maar hij wil er niet van af.(config mijn computer) mijn nieuwe driver wil zich ook niet installeren deze geeft elke keer fout 1 aan. Net of ik geen rechten heb om de driver te veranderen. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

groetjes

marc

moet je via apparaat beheer het hele stuurprogramma deinstalleren, dat doe je als volgd: Start --> configuratie scherm --> syteem -->> tabblad "hardware" --> dan hardware beheer.
daarna druk je op den aam van de netwerk kaart dan rechter muisknop, dan "installatie ongedaan maken" dan start je je pc opnieuw op, dan moet jeh te stuur programma handmatig installeren dmv, een diskette of een cd/dvd. zo doe ik het tenminste als ik de verkeerde drivers heb geinstallerd, veel success

Dit heb ik al geprobeerd

Ik heb dit al geprobeerd maar dit werkt niet de bestaande kaart kan ik niet verwijderen dit accepteerd het systeem niet . net of ik geen administrator meer ben.

groetjes

tepke zei:
Ik heb dit al geprobeerd maar dit werkt niet de bestaande kaart kan ik niet verwijderen dit accepteerd het systeem niet . net of ik geen administrator meer ben.

groetjes

dan raad ik aan dat je de netwerkkaart er ff uithaalt en in een ander pci slot zet en dan handmatig de drivers installeerd

ps, welk besturings syteem gebruik je?

Xp

Ik gebruik het besturings systeem XP home edition, op het moment dat ik het systeem aanzet wil hij een ander merk driver installeren amdtek maar ik kan hem niet onderbreken. want het moet sitecom zijn. zou er ergens iets in het register fout staan geen machtiging of zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan