Netwerkkaart start niet (Windows XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruben_claas

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2005
Dag,

Sinds kort heb ik problemen met mijn netwerkkaart. Het gaat om een U.S. Robotics Wireless MAXg PCI Adapter.

Deze werkt opeens niet meer, maar heeft het wel altijd gedaan.
In aparaatbeheer heb ik de kaart gedeïnstalleerd, vervolgens via hardware toevoegen geprobeerd om hem opnieuw te installeren.
Ik krijg dan onderstaande melding:

Het eerste apparaat is degene die ik in mijn pc heb zitten, wat het 2e is (pakketplanner-minipoort) weet ik niet.

Na deze melding doet de netwerkkaart het niet, maar geeft hij de melding 'dit apparaat start niet' code 10.

Ik heb al geprobeer om met de bijgeleverde cd software te installeren, maar dit helpt ook niet.

Ik hoop dat iemand nog een idee heeft.

Ik heb dat kaartje hier ook en werkt perfect, maar onder XP WEL met de bijbehorende software en drivfers van US Robotics!

Dus eerst alle stuurprogramma's verwijderen, sporen wissen met Driver Cleaner, kaart verwijderen, opnieuw opstarten, weer afsluiten, kaart plaatsen, software installeren

Ik heb zelf ook xp, dus dat zou geen probleem moeten zijn...

Met alle stuurprogramma's neem ik aan dat je alle drivers/software van de netwerkkaart bedoelt? Ben niet zo'n held op dit gebied namelijk.

Thanks voor je snelle respons!

Inderdaad alles van de netwerkkaart verwijderen.

na het plaatsen NIET de wizard nieuwe hardware draaien, maar gewoon de bijbehorende software installeren, die vraagt ook automatisch om de netwerk-instellingen!

De kaart in een ander pci slot steken wil ook nog wel eens helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan