netwerkkaart verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

the new messiah

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2004
ik heb netwerkkaart van d-link dfe 530tx gekocht en heb compaq pc met interne modum..de lichtjes van netwerkkaart branden niet vanachter en ze werkt ook niet...mijn vraag is nu hoe je deze netwerkkaart in verbinding stelt met je netwerk?

Zit die netwerkkaart wel goed vast dan? Druk nog eens stevig aan.

jaja ze zit goed vast en ik heb al andere poort geprobeerd bij hardware-beheer staat ook: het apparaat werkt correct..enige probleem is de kaart met netwerk verbinden

Ga naar apparaatbeheer en dan op de netwerkkaart met de r.muisknop klikken -->uitschakelen--> inschakelen c.q omgekeerd.

Probeer eens je modem te resetten (10 sec. de spanning eraf).

dudes het lukt me echt niet..ik snap die computertaal gewoon niet..is er iemand die mss in simpele woorde kan zegge waar het over gaat?

Kun je hier nog iets mee? (bijlage)

Heb je een cross-kabel of een straight-kabel?
Heb je een hub, router, switsch?
Wat voor internet verbinding?
Hoeveel pc's in je netwerk?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door SJJ
Heb je de wizard op gestart?Hier wat informatie

hetgeen je beschreven hebt, heb ik gedaan maar dan zegt hij dat er 1 pc op het netwerk zit..geen probleem want ik heb geen twee pc's..de netwerkkaart dient om online op playstation te kunnen spele..maar dr zit het probleem dus ergens..ik krijg geen internet op die rotte kaart verbonden...HELP MIJ

Heb je gewoon inbellen of zit je op de kabel of adsl?

het lukt nog steeds niet en ik begin erop te freaken..ik heb de thuisnetwerkwizard geinstalleerd maar blijkbaar maakt hij de verbinding niet want het lichtje brandt nog steeds niet en de netwerkkaart heeft geen ip-adres:( :( :( :( :( :mad: :confused:

Heb je de netwerkkaart wel geinstalleerd, staat die wel in apparaat beheer

geen oplossing dan maar.. toen ik de kaart ging hale vroeg ik heb ik de garantie dat ik dit zelf kan en ze zeiden ja..nu belde ik om te vragen of ik mijn bak niet mocht binnedoen zodat zij de kaart zoude installere ja zeker meneer da kost u wel 20 euro..smeerlappe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan