Netwerkkaart...

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimSerh

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
Hallo iedereen..

Ik heb een netwerkkaart, maar er geen drivers voor, hoe en waar kan ik die vinden? en kan je een netwerkkaart wel plaatsen in een 7 jaar oude computer die windows 98 heeft?:confused:

Je zult eerst moeten weten wat voor een netwerkkaart je hebt en dat staat meestal wel op de kaart zelf en dan kun je naar de website van de fabrikant gaan om de driver te downloaden en die netwerkkaart kan best in een pc van 7 jaar oud

ik kan nergens een naam vinden op die netwerkkaart.. maar op die zwarte blokjes die erop zitten staat wel wat, is dat dan de naam?

Geef maar zoveel mogelijk info wat er op die kaart staat

oke komt ie.. GTS Fc-205LS K341H1 dat staat op een van die zwarte blokjes.. op die andere staat RMC RTL8139D37039S1 338E Taiwan
en op het groene staat: made in china VCI
op de achterkant staat een stickertje en daar staat:

DN-1001C 0407G4A04046

Heb je daar wat aan? Ik kan er anders ook wel ff een foto van maken en mailen ofzo..

oh maar hij moet hem niet op deze computer installeren! maar op een andere dus ik moet hem op diskette kunnen zetten en hem op die andere computer kunnen openen... kan dat?

Als je het op een floppy kunt krijgen. Ik ben bang van niet. Je kunt het ook op een cd branden.
Of je geeft de link door aan die andere persoon. Lijkt me wel zo handig.

maar die computer heeft geen internet,.. ik moet het op de een of andere manier op diskette zien te krijgen maar hoe??:o :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan