netwerkkabel niet goed aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
373
Hallo allen,

Heb een probleem met mijn internetverbinding. Zes weken geleden bleek mijn netwerkkaart opnieuw geinstalleerd te moeten worden waarna Internet het weer deed. Twee weken daarna weer geen internet. Na vier uur helpdesk nieuwe kabels, splitter en modem gekocht (gefaseerd :) ) en alles liep weer als een trein. Nu echter, krijg ik de melding dat een van mijn netwerkkabels niet goed is aangesloten. Heb alles gecheckt en het zijn nieuwe kabels, dus dat kan het niet zijn. Heb een speedtouch Ethernet modem van Thompson, HP-cpu en gebruik XP home. Wat ik me afvraag: kan de netwerkkaart kapot zijn (hoewel alles volgens apparaatbeheer ed goed werkt en ik hem ook probleemloos kan herinstalleren). Daarnaast heb ik nog een vraag: hoewel ik de kaart kan herinstalleren zie ik hem niet zitten als ik de cpu openschroef.....kan het zo zijn dat hij geintegreerd is met het mobo?
Alle raad is welkom, want sta op het punt nieuwe cpu te gaan kopen....ben er helemaal klaar mee :(
Thanks en greetz,
Joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan