Netwerkkabel niet verbonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

coossie

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Hallo,

Ik hoop dat ik in het juiste forum zit.
Ik heb sinds een paar weken problemen met het downloaden via bittorrent. De meeste downloads starten wel goed maar op een gegeven moment krijg ik rechts onderin de melding: Een van de netwerkkabels is niet verbonden.

Mijn verbinding is dan inderdaad weg maar na een paar seconden hersteld de verbinding zichzelf weer om vervolgens direct weer verbroken te worden. Dit gaat net zolang door tot ik het downloaden stop.

Ik heb het dus niet met alle torrents.
Ook heb ik sinds gisteren hetzelfde probleem als ik bij een nieuwbericht in hotmail een bijlage wil toevoegen. Zodra het bestand geupload wordt krijg ik weer die melding:
Een van de netwerkkabels is niet verbonden
Wanneer ik een bestand upload naar mijn gmail account dan gaat het wel goed.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?

bvd

Ik kan niets anders bedenken dan dat je netwerkkabel niet goed in de netwerkkaart zit.
Je weet 100% zeker dat deze goed bevestigt zit? Geen vuil of beschadigde stekker?
Drivers zijn correct geïnstalleerd? Geen fouten in appraatbeheer?

Nee met de netwerkkabel is niets aan de hand, ik denk dat het een software probleem is omdat ik zolang ik geen torrents download geen enkel internet probleem heb.
Ook is er in apparaatbeheer niets bijzonders te zien. Ik heb al de nieuwste drivers voor mijn netwerkkaart gedownload maar dat mocht niet baten.

Ik ben verder op internet ook nog niemand met hetzelfde probleem tegen gekomen.
Maar ik heb nog hoop :o

heb het gevonden - download nu alleen nog maar encrypted en heb nu geen problemen meer - maar het blijft raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan