Netwerkkabels niet aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

yibbeda

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2003
Berichten
27
Hallo,

Ook ik heb dat probleem, Xp zegt dat 1 van de netwerkkabels niet is aangesloten.
Terwijl alles goed zit, als de pc aangaat werkt alles prima en verdwijnt de melding.
Beide computers kunnen internetten en zien elkaar.

Maar zodra de 2e pc uitgaat krijg ik de melding dat 1 kabel niet is aangesloten, alles al een keer losgekoppeld en weer aangesloten.
ik werk met XP home.

vast bedankt
yib
 
Dit is normaal. Omdat de ene PC uitstaat ziet de andere PC geen verbinding meer en laat windows dat zien als een niet verbonden kabel.
 
heb je geen croskabel gebruikt kan oom nog
 
Geplaatst door yibbeda
Hallo,

Ook ik heb dat probleem, Xp zegt dat 1 van de netwerkkabels niet is aangesloten.
Terwijl alles goed zit, als de pc aangaat werkt alles prima en verdwijnt de melding.
Beide computers kunnen internetten en zien elkaar.

Maar zodra de 2e pc uitgaat krijg ik de melding dat 1 kabel niet is aangesloten, alles al een keer losgekoppeld en weer aangesloten.
ik werk met XP home.

vast bedankt
yib

Haha dat is normaal van die kabels. Die computer die beneden staat die moet wel internet verbinding delen aan hebben staan. Deze computer die de internet verbinding deelt moet wel altijd aan blijven staan

En wat Djoeke zei moet je ook uitvoeren
 
jawel crosskabel.
vorige week kreeg ik die melding niet.
dus waarom nu wel dan.
 
Geplaatst door yibbeda
jawel crosskabel.
vorige week kreeg ik die melding niet.
dus waarom nu wel dan.

Je kan die melding aan -of uitvinken. (in Mijn Netwerklocaties en dan de netwerkkaart)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan