Netwerklader schakelt de laptop uit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barcelona123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2014
Goedendag,

Als ik de lader van mijn Packard Bell aansluit schakelt de laptop binnen 10 sec uit. (zonder af te sluiten)

Opstarten met de lader erin lukt niet, even lichten de lampjes op en daarna alleen de finger path en wifi lampje.

Batterij eruit heeft geen effect, F10 en F5 ook niet

Lader eruit en de laptop start normaal op en werk verder goed.

Helaas is de batterij binnen 3 kwartier leeg zodat ermee werken lastig is.

Heeft iemand een idee of dit, en hoe te verhelpen is?

Alvast bedankt voor de reacties!

Cas

Nog even ter aanvulling:

- de laptop is ruim 4 jaar oud, dus geen garantie meer.
- idem lader van de PB van mijn vrouw geprobeerd doch zelfde probleem. (dus probleem zit in de laptop en niet de lader)

Nogmaals, alvast bedankt voor de reacties.

Cas

Beste Headlight.

Met de netwerklader bedoel ik de 230V acculader.

Lader gewisseld met andere (zie vorig bericht) maar het probleem blijft zich voordoen.

Cas

Zal wegbrengen worden of je moet zelf verstand van zaken hebben, laadcircuit in de lap wat problemen geeft.

Beste Headlight.

Met de netwerklader bedoel ik de 230V acculader.

Lader gewisseld met andere (zie vorig bericht) maar het probleem blijft zich voordoen.

Cas

oh oke denk dat je netadapter bedoeld :)

verder sluit ik me bij lange pier aan

Hallo

Een laptop dient ook zijn batterij op te laden indien deze is uitgeschakeld. (indikatieled)

Je vermeld niet of dit het geval is ...

Vermoedelijk is dit defekt of (gedeeltelijk) van het motherboard losgescheurd.

http://www.benl.ebay.be/itm/PACKARD...uting_CablesConnectors_RL&hash=item3f1f6f5f38

Jammer genoeg vermeld je slechts ... "mijn Packard Bell" , zonder korrekt typenr te vermelden ...

Dit vervangen is relatief veel werk --> zowat de ganse laptop dient hiervoor te worden gedemonteerd.

Peter

Bedankt voor de reacties en sorry voor de spraakverwarring Headlight.

@ VDK_P > Het is een EasyNote, type en SN nrs. staan op de onderzijde doch laat hem nu maar liever even staan.
De acculader werkt verder prima, na een uurtje is ie weer opgeladen en kan ik weer even werken.

Ik vrees dat het een enkele reis voor deze Easynote wordt, jammer want verder draait dit "oude" beestje nog best.

Woon in Spanje en is erg lastig om hier een laptop te krijgen met een niet Spaans toetsenboord.

Zonnige groet
Cas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan