netwerkomgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik alkema

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Hallo,

ik wil graag een icoon van netwerkomgeving installeren onder win98. Alleen wat ik ook probeer het lukt niet.
Via software toevoegen is bij mijn win98 geen netwerkomgeving te vinden.

Wat kan ik hieraan doen?

grt,

Erik

Zie je wel het icoon van de netwerkomgeving als je Windows Verkenner hebt geopend?

Groeten,

Normaal gesproken krijg je die gewoon op je bureaublad als je een netwerkkaart installeert

Erik,

Antwoorden kun je gewoon in je eigen vraag doen ipv mij een prive bericht te sturen. Dit is wat ik binnen kreeg:

netwerkomgeving
Ik installeer geen netwerkkaart, het gaat erom dat ik via een inbelverbinding om ee LAN wil inloggen en daar wil graag een netwerkverbinding kunnen maken.

@erik,

Je moet gewoon een externe toegang aanmaken naar het telefoonnummer waar je op wilt inloggen.

Maar leg eens precies uit wat je wilt, wat er aan de andere kant staat (bv een rasserver)

Inbellen lukt wel, ik krijg verbinding. Dit is te meten omdat ik via werk kan emailen. Ik bel en wordt daarna teruggebeld door het systeem. Alleen wil ik ook een netwerkverbinding kunnen maken. Dit doe normaal gesproken door met rechtermuis op netwerkomgeving te klikken en het pad in te voeren.
Alleen heb ik die mogelijkheid niet, ook niet via mijn WIN98 CD.

Probleem is opgelost. In netwerk e.e.a. toegevoegd en daardoor werd icoon toegevoegd.
Allen bedankt voor het meedenken.

grt,

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan