netwerkpictogram

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Beste Helper,

Ik heb vanuit mijn computer met windows xp met gebruikmaking van een wizard een netwerkje gemaakt met een andere computer en twee laptops.
Bij de andere computer en de laptops is op het bureaublad een pictogram verschenen met de naam "Mijn netwerkomgeving". Daaop klikkend kunnen de gebruikers die omgeving zien en bij de gedeelde mappen komen.
Echter: op mijn computer is dat pictgram niet op het bureaublad verschenen en ik kan het ook niet vinden.
Kan en wil iemand mij helpen het te vinden?

Met dank,

Sijmen Mol

tuurlijk kan dat:

als je niet een snelkoppeling wilt hebben op je buroblad dan kan je er met 2 muisklikken zijn :
Start -> Mijn netwerklocaties.

Wil je wel een snelkoppeling op je buroblad ?

Open de verkenner (maak het scherm wat kleiner zodat je je buroblad kan zien) en "sleep" (met rechtermuisknop) het icoontje van "mijn netwerklocaties" (staat bijna onderaan in de verkenner-lijst) naar het buroblad en kies voor "hier snelkoppeling maken".

Laatst bewerkt:
?

snelkoppeling als je via start naar netwerklokatie,s gaat kan je dan ook niet met je rechter muisknop een snelkoppeling maken?

Waarom een snelkoppeling?

Bureaubladeigenschappen-->[een van de tabbladen]-->Bureablad aanpassen-->zet daar een vinkje bij "Mijn netwerklocaties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan