Netwerkprobleem Apple Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

392407

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Ik heb een probleem met me Apple/Mac Laptop,
Ik kan namelijk niet verbinding maken met mijn draadloos netwerk met een Apple/Mac Laptop, andere laptops met windows kunnen wel verbinding maken met het netwerk, weet iemand wat voor probleem dit kan zijn ?. Weet iemand waardoor dit komt ?

Krijg je ook iets van een melding?

Kan er sowieso verbinding gemaakt worden met het draadloos netwerk?
Of is er alleen LAN-verbinding en heb je geen internet?

Kijk anders eens bij "Assisteer mij" via "Systeemvoorkeuren > Netwerk" of je daar wellicht het probleem kunt achterhalen.

Ja ik kan met een laptop waar windows op draait wel gewoon verbinding maken, doe ik dat met mijn Apple/Mac laptop dan krijg ik inderdaad een melding van, Time-out bij verbinding,

maar het rare vind ik nog dat ik wel met een laptop met windows kan verbinden en met een apple/mac laptop niet..

Laatst bewerkt:
Heb je de router al eens kort van de stroom gehad?

Ik heb het laatst ook gehad, zelfde melding gehad steeds een time-out bij het verbinden.
Daarvoor nooit een probleem gehad, even de stekker er uit en er weer in. Probleem opgelost.

Heb je de router al eens kort van de stroom gehad?

Ik heb het laatst ook gehad, zelfde melding gehad steeds een time-out bij het verbinden.
Daarvoor nooit een probleem gehad, even de stekker er uit en er weer in. Probleem opgelost.

Helaas helpt dit ook niet.. Ik heb de Router kort van de stroom gehaald en daarna deed die het niet, daarna lang van de stroom gehaald en deed die t weer niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan