Netwerkprobleem met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Ik heb een paar poorten in mijn router geopend, voor een spel (om online te kunnen gamen).

Nadat ik dat had opgeslagen enzo, had ik spontaan geen internet meer en kon ik ook niet meer in mijn router komen (via 192.168.1.1).
Dus ik dacht: ff resetten.. nou dat resetten ging nog, maar daarna kon ik er nog stééds niet inkomen :mad:

Ik heb nu (denk ik) alles al geprobeerd, router 5 min zonder stroom, router vaak resetten.. maar nog steeds nix :(

Het rode lampje bij config knippert, dat betekent dat ik m configureren moet.. gaat alleen wat moeilijk :(

Overigens kan ik de router wel pingen :confused:

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? :confused: :thumb:

Ik heb de E-tech RTBR03 router :)

Je schrijft dat je er niet in kunt komen maar wat bedoel je daarmee?

- Krijg je niet een venster om je aan te melden?
- Krijg je een timeout?
- Kun je de router wel pingen?
- Met het resetten heb je Min. 3 sec de resetknop ingedrukt gehouden?
- Heb je er rekening mee gehouden dat je Wachtwoord terug naar de standaard 'admin' is gegaan.

M.a.w. NEED MORE INPUT!!!

Groeten,
I12no

Het is inmiddels al opgelost :o

Overigens kan ik de router wel pingen
ja lezen is een vak :D

En nog meer input?
Krijg je niet een venster om je aan te melden?
ik bedoelde met "ik kan niet in mijn router komen" dat ik dus ook niet in kan loggen.. ;)

Met het resetten e.d. heb ik alles al geprobeerd.. van 1 sec tot 5 min :p

Ik gebruik altijd het ww admin, dus dat was het probleem ook niet ;)

Je kan dus niet inloggen maar krijgt dus wel een inlogscherm ?

Zo ja dan is standaard (dus na reset) het wachtwoord of admin of niets (veld leeglaten)
Indien je ook nog een user veld hebt (ik ken deze router niet maar wel andere e-techs) is het standaard ook admin of leeglaten, dus 4 mogelijkheden....

Mocht dit nog niet helpen meldt het dan ff want dan zou je evt een firmwareupdate kunnen doen (indioen beschikbaar) waarbij de router 100% zeker terug is op z'n fabrieksinstellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan