Sinds 2 weken hebben wij Ziggo in huis en sindsdien zijn er problemen.
De Popcornhour A-210 die wij beneden hebben staan vindt niet meer over het netwerk.
Sterker nog gisteren gaf deze geen IP adres een paar keer uit en aangezet toen kreeg hij wel een netwerk adres.
Alleen anders dan normaal. Dus het werkte nog steeds niet.
Deze morgen weer de stroom erop gezet, netwerkverbinding (IP-adres) is nog steeds niet aanwezig.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Als ik inlog op mijn modem dan zie ik de volgende aangesloten apparaten:
1. De samsung Tv
2. HDX-1000 (als ik me niet vergis in het type nummer.
Er zitten in totaal 4 apparaten aangesloten, ook de PS3 + de popcorn uiteraard.
Er zijn verder geen netwerkproblemen met pc's e.d.
Is het een idee om een vast IP adres te geven aan de Popcorn? Zoja hoe moet ik dit doen?
HDX geeft overigens totaal geen problemen, deze werkt perfect!
De Popcornhour A-210 die wij beneden hebben staan vindt niet meer over het netwerk.
Sterker nog gisteren gaf deze geen IP adres een paar keer uit en aangezet toen kreeg hij wel een netwerk adres.
Alleen anders dan normaal. Dus het werkte nog steeds niet.
Deze morgen weer de stroom erop gezet, netwerkverbinding (IP-adres) is nog steeds niet aanwezig.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Als ik inlog op mijn modem dan zie ik de volgende aangesloten apparaten:
1. De samsung Tv
2. HDX-1000 (als ik me niet vergis in het type nummer.
Er zitten in totaal 4 apparaten aangesloten, ook de PS3 + de popcorn uiteraard.
Er zijn verder geen netwerkproblemen met pc's e.d.
Is het een idee om een vast IP adres te geven aan de Popcorn? Zoja hoe moet ik dit doen?
HDX geeft overigens totaal geen problemen, deze werkt perfect!