Netwerksleutel wijzigen bij UBee EVW 3200 van Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Vorig jaar een nieuw modem/router ontvangen van Ziggo. Een UBee EVW 3200. Werkt goed. Nu wil ik de netwerksleutel/het wachtwoord wijzigen, maar kom er niet uit. De handleiding help mij niet verder.

Kan iemand mij eenvoudig aangeven hoe ik de netwerksleutel/het wachtwoord kan wijzigen?

bedankt alvast:thumb:
 
heb je windows 7 dan moet je intypen in de zoek balk bij start> cmd>en dan typ je in ipconfig /all en als het goed is staat er ergens standaard gateway dat nummer wat daar achter staat typ je in je browser balk zo kom je alvast bij je router instellingen als er geen wachtwoord op zit en er dan een wachtwoord op zit ga je ff googlen ubee evw 3200 ziggo standaar wachtwoord

ik hoop dat het lukt
 
Log in op de moden/router en ga naar Geavanceerde instellingen dan naar Wireless en dan naar Primary Network. Volgens mij kun je daar de WPA pre-shared key wijzigen.
 
Ik ben hier inderdaad gekoem en zie mij "oude" WPA pre-shared key. Als ik deze nou in een heel eenvoudige term vernader, betekent dit dan dat ik nu met mijn Wifi mediaplayer contact kan maken met het netwerk en geldt dit dan ook voor een laptop??

en allemaal zonder enig risico????:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in de router de key wijzigt, moet je dit ook wijzigen op de apparatuur waarmee je contact wil maken. Dus op de laptop zul je dit ook moeten wijzigen.
 
Als je in de router de key wijzigt, moet je dit ook wijzigen op de apparatuur waarmee je contact wil maken. Dus op de laptop zul je dit ook moeten wijzigen.


Het lukt niet. Ik kom precies daar waar je aangeeft, maar hij accepteert mijn wijziging niet. Ik krijg dit scherm:

Error converting one or more entries:
Error: The WPA Pre Shared Key must be either a 8 to 63 character ASCII string or a 64 digit hexadecimal number.
TRY AGAIN
 
Dan voldoet de code die je invult niet aan de eisen. probeer b.v. je mobiele telefoonnummer+postcode eens.
 
je zult meer dan 8 tekens moeten invullen maar ook minder dan 63
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan