netwerksleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fedorn

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Berichten
417
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en wil me inloggen op het linksys accessoint. Deze is beveiligd en een netwerksleutel vereist. Nu ben ik de sleutek kwijt. Ik kan wel met de oude laptop inloggen en bij eigenschappen is deze sleutel niet zichtbaar.
Hoe kom ik aan die sleutel, is deze zichtbaar te maken of kan ik iets doen met kopieren en plakken?
 
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en wil me inloggen op het linksys accessoint. Deze is beveiligd en een netwerksleutel vereist. Nu ben ik de sleutek kwijt. Ik kan wel met de oude laptop inloggen en bij eigenschappen is deze sleutel niet zichtbaar.
Hoe kom ik aan die sleutel, is deze zichtbaar te maken of kan ik iets doen met kopieren en plakken?

je bedoeld de sleutel om in het netwerk in te kunnen loggen?
 
Dat is nu het probleem, ik kan mijn accesspoint niet benaderen. Al die gegevens heb ik per ongeluk weggegooid. Ik heb allerlei IP adressen geprobeerd maar ik kom er niet bij.
Op de linksys zit een reset knop deze heb ik ingedrukt en de AP is nu gereset. Dit betekent dat hij niet meer beveiligd is en iedereen er zonder problemen op kan.
Nu wil ik hem weer beveiligen maar dan moet ik het IP adres weten. En dit lukt niet.
 
ja helaas is dit niet het geval. Kun je hier niet op een simpele manier achterkomen?
 
Al eens geprobeerd om de router 30 sec te resetten? Even de resetknop 30 sec ingedrukt houden. Het heeft bij mij eens gewerkt met een linksys router. En dan waarschijnlijk toch 192.168.0.1
succes.
 
misschien helpt dit:

ga naar:
Start -> Uitvoeren - Typ> CMD <Enter>

In de opdrachtprompt typ:

ipconfig
als het goed is krijg je zoiets

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: RSS
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.2.3
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.2.1


Meestal kan je de router bereiken via het standaardgateway IP adres
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu het volgende probleem, geen internetverbinding meer.
Provider belooft dat het morgen is opgelost.

Dan zal ik even proberen wat TSpro meldt.

Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan