Netwerksleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

marlene1985

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Hallo,

beetje dom maar ik weet mijn netwerksleutel niet:o...nu heb ik zeker een heeeel groot probleem??

Groetjes

Nee hoor geen probleem

Even met kabeltje verbinding maken en nieuwe sleutel maken.

Maak even verbinding met je router of accesspoint (zie daarvoor je handleiding).
Bij de Linksys kun je je netwerksleutel (Passphrase) hier terugvinden.
In dit voorbeeld staan sterretjes aangegeven. Normaal gesproken zie je echter gewoon het ingestelde wachtwoord staan.

netwerkhand7.gif

:Den als de goede oplossingen boven niet lukken dat kun je de router ook resetten.
Achterop de router zit wel een gaatje waar reset bij staat. Hier kun je met een pennetje(paperclip) alle fabrieksinsellingen terug zetten.
Vergeet niet weer een beveiliging in te stellen, anders heeft de hele buurt gratis internet:p
Groeten Leo

Waarom zou je de router, accespoint of modem/router (we weten niet eens om wat voor apparaat het gaat) gaan resetten, om vervolgens weer opnieuw te gaan instellen.
Lijkt mij een beetje omslachtig allemaal.
Als het ook nog om een modem/router gaat, ben je ook nog alle account instellingen kwijt van je internetprovider en eventuele portforwarding, wat je daarna ook nog weer opnieuw moet instellen.

Zonder verdere info zou ik niet voor een reset gaan.

:o
Je hebt gelijk. Stom van me. resetten geeft alleen meer problemen, vooral als het ook een modem is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan