netwerksleutel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jafje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jafje

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2006
Hoi allemaal,
Ik ben mijn netwerkkey kwijt. Ik heb een tweede laptop gekocht en wilde deze installeren. Maar helaas.... Ik heb al vanalles geprobeerd:
via configuratie, via het IP-adres, via asterix reader, gegevens van mijn router bekeken via de browser (webkey staat in bolletjes), het staat ook niet op mijn router en ik kan het programma webkey reader niet downloaden van internet omdat deze van mijn werk is en beveiligd is tegen programma's downloaden.. Ik wil ook niet alles resetten want het is allemaal gelinkt via extenders ivm lang huis. Ik denk dat ik het onmogelijke vraag en alleen experts hier antwoord op kunenn geven maar ..........Zijn er nog andere mogelijkheden?

Groet Joyce

En als je inlogt op je router, en dan een nieuwe aanmaakt?

En als je inlogt op je router, en dan een nieuwe aanmaakt?

Tsja .... dát wil TS nou net niet.
Maar ik denk inderdaad dat het de enige oplossing is.
Overigens niet 'slim' om je sleutel niet meer te weten als dat - i.v.m. je 'lange huis' - zo belangrijk is .... :confused:

- hang je nieuwe laptop met een draad aan de router
- download Wirelesskeyview http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html
- zet de exe file op een usb stick
- stop de usb stick in de laptop die wel draadloos verbinding heeft
- voer het programma uit (geen installatie nodig!)
- en je ziet de webkey

vraagje

Ik heb wirelesskeyviewer er nu op staan maar krijg een leeg scherm te zijn van de keyviewer, er staat onder o keys. Ook als de advanced options aanklik zie ik niets. Als ik WirelesskeyView.exe run gebeurt er helemaal niets. Deze kent hij niet...Wat doe ik fout? Is deze mogelijk beveiligd omdat het een laptop van mijn werk is en ze deze optie wellicht liever niet willen?

Begin eerst eens met beantwoorden van ONZE vragen aan jou.

Dag Paul,
Het antwoord op jouw vraag stond al in mijn eerste tekst en dit was de lezer VanVeelen al opgevallen want hij (of zij) replied op jou.......... Toch bedankt voor het meedenken,:thumb:

Niet helemaal.
Je wilt toch een werkende wlan password?
Die extenders werken daar toch niet op? Of ontvangen die wlan signaal, om het daarna weer uit te zenden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan