Netwerkverbinding 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjurgen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2005
Hey allemaal...
Ik zit met het volgende enigge tijd geleden heb ik mij een draadloze verbinding aangeschaft. Ik had deze geinstalleerd en alles deed het perfect totdat hij ineens zomaar wegviel... naar veel gepruts zit ik nu op een netwerkverbinding 10 en ik zou niet weten hoe ik hier weer netwerkverbinding 1 van zou kunnen maken nou was mijn vraag of iemand hier een oplossing voor weet... want doordat ik op deze verbinding zit kan ik niet meer verbinding maken met me eigen netwerk Sitecom maar zit ik op die van de buren :confused: ik weet praktisch zkr dat het door me verbinding komt maar kweet gewoon niet hoe ik dit goed kan krijgen... als iemand hier een oplossing voor heb zou ik dat zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke Groeten Jurgen

Welkom op HelpMij, Jurgen !

Start / config scherm / netwerkverbindingen / rechter klik op "Draadloze netwerk verbinding" en dan klik op "Beschikbare draadloze netwerken weergeven".

Verwijder netwerk10 en zoek je eigen netwerk weer op.

Als je naar internet gaat en je vuld daar wat in en je geeft enter dan krijg je toch een fout melding.

Geplaatst door humpe
Als je naar internet gaat en je vuld daar wat in en je geeft enter dan krijg je toch een fout melding.
Ja dan krijg je blanco pagina je weet wel die melding kan de pagina niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan