netwerkverbinding aan-uit-aan-uit..etc..

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
192
van de een op de andere dag ligt het netwerk met mijn router eruit.

ik heb twee laptops en een doet het nog prima dus het ligt niet aan mijn modem en router.

ik heb de wireless lan software matig verwijderd maar dat hielp niet.
hardware los gekoppeld en weer aan gezet, helpt niet...
handmatige verbinding opnieuw ingevoerd..niks
hij blijft het netwerk zoeken, soms vind ie mijn linksys maar dan kan ik nog steeds niet op het internet.

als er verbinding met de linksys is heb ik een blauw computer schermje in de taakbalk.
normaal is deze licht blauw en geeft tekenen van leven.
nu is hij donker blauw en is statisch.


nou ik hoor het graag als dit bekend klinkt.

oh ja systeem herstel hielp ook niets

groeten
marco:(
 
Ik ben geen kenner hoor, maar ik heb zowat het zelfde probleem. En ik denk dat bij mij de oorzaak is dat de afstand tussen mijn router en mijn computer te groot is. Ook heb ik me al laten wijsmaken dat als er veel muren tussen in de router en de pc het signaal kunnen verstoren...
 
en ik heb hier dus ook last van.
beneden staat een pc die met kabel naar de router loopt. (internet doet het gewoon)

boven een pc met draadloze internet adapter. een jaar lang geen problemen gehad en sinds 3 weken terug steeds uit en na 5 minuten weer eventjes aan.

alsof er ineens een grote storing is in ons huis ofzo.
 
jongens ik zit te wachten op een oplossing.

mijn laptop wil ook niet meer via de kabel op het internet, hij loopt te mekkeren over geen netwerkverbinding te vinden maar hij ziet de router wel?

ik hoor het graag

groeten

marco:confused:
 
hoi, jongens en meiden ik heb nog steeds geen oplossing voor dit probleem.


groeten

marco:p
 
jongens ik zit te wachten op een oplossing.

mijn laptop wil ook niet meer via de kabel op het internet, hij loopt te mekkeren over geen netwerkverbinding te vinden maar hij ziet de router wel?

ik hoor het graag

groeten

ik hoor maar niets en ik kan nog steeds geen verbinding met ht internet maken, is er dan niemand die mij door de settings heen kan leiden om zo misschien een fout in mijn systeem te ontdekken?

let me knowmarco:shocked:

marco:confused:
 
Misschien is je netwerkkaart te "zwak" om een goede verbinding met je router te maken?
Dan is het denk ik beter als je een nieuwe netwerkkaart aanschaft.

Succes ermee! :thumb:
 
Met welke router hebben jullie het netwerk opgezet?

Weet namelijk dat bij een Linksys WRT54G versie 7, dat er problemen zijn met het netwerk.

Na het updaten van de firmware, is het probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan