Netwerkverbinding en Webvox

Status
Niet open voor verdere reacties.

2uk

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2003
Berichten
8
OS= windows- XP
Webvox software versie : 2.09
Capi driver 2.0

Ik werk sinds anderhalf jaar met een ISDN webvox van KPN. Werkte goed. Computer verplaatst en geklooid. Webvox werkte niet meer. Geen nood, nieuwe software erop . Capi driver en webvox stuurprog verwijderd en opnieuw geinstallleerd. (ook aangevinkt dat de zaak op het bureuablad moest verschijnen) Nieuwe inbel verbinding gemaakt.
Inbellen werkt goed. Maar... rechtsonder in de taakbalk komt niet meer het verbindingsicoon. Evenmin als window op het bureaublad. Nu kan ik mijn verbinding niet anders afsluiten dan door uitschakelen van de computer.
Bij start > instellingen > netwerkverbindingen dubbelklikken levert een leeg scherm op. Ik heb geen netwerkkaart geinstalleerd. Geen profielen ofzo gebruikt. Hoe krijgt ik nu mijn verbindingsscherm en icoon met de twee beeldschermpjes terug??. Alvast bedankt.
 
Bedankt vooor je snelle reactie SJJ. In Instellingen > Software ben ik tegengekomen :

ISDN CAPI
VOX
WEWBVOX INSTELLINGEN
Het programma WEBVOX vind ik niet. Maar ik kan de webvox naar mijn idee nog net zo benaderen als tevoren.

Als ik op de link klik van de nieuwe driver kom ik bij KPN op een vervallen pagina terecht.

Denk je dat ik verder nog iets kan doen??


Groeten,

2uk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan