netwerkverbinding icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

snrg_paco

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Berichten
8
Ik heb op me desktop een icoontje staan: pietje 024 253 3 2525 (naam en getallenreeks zijn verschillend van wat er echt staat).

Ik heb geen idee wat dit kan zijn maar het is wel een netwerkverbinding. ALs ik eigenschappen uitvoer dan is het snelkoppeling met als doeltype {HEX-getallen}.

Voor de rest kan ik er niet veel wijs uit halen. Wat kan ik hiermee doen want ik heb het er niet zelf geplaatst. Is er een manier om uit te zoeken wat er achter steekt?

grtz Paco
 
Waarschijnlijk heb je in het register per ongeluk op een sleutel geklikt en daar een snelkoppeling van naar het bureaublad gemaakt.

Snelkoppelingen op het bureaublad waar je niets aan hebt kun je in principe verwijderen. Het is maar een snelkoppeling.

Je kunt hem voor de zekerheid nog in je prullenbak laten staan voor als je toch problemen hiermee krijgt. Zorg dan wel dat je prullenbak niet op automatisch legen staat.
 
Ik heb nooit een reden gehad om in het register te zijn dus dat lijkt me onmogelijk. Ik heb wel een screenshot om te laten zien wat de eigenschappen zijn.

netwerk.bmp


ik hoop dat dit iemand eerder heeft gezien en mij kan vertellen wat er aan de hand is.
 
is het niet handig als je het de volgende keer opslaat als jpg of gif

duurt tijden om in te laden zo :8-0:
 
Als iets zomaar gebeurd gaan er bij mij wat bellen rinkelen, doe het volgende om spyware e.d. uit te sluiten: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 7<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan