Wie kan mij helpen met onderstaande. Op mijn laptop heb ik inmiddels anderhalve week het volgende probleem:
Mijn Wifi verbinding (en dus mijn verbinding met het netwerk) valt steeds weg. Ik heb inmiddels al diverse dingen getest en gedaan maar kom er even niet meer uit:
Ik moet de laptop dan vaak opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen.
* Netwerkkaart softwarematig verwijderen en opnieuw op laten zoeken door opnieuw op te starten
* Energieinstellingen netwerkkaart aangepast
* Systeemherstel geprobeerd
* UTP kabel direct naar router gelegd, maar zelfs dan valt de verbinding weg
* Nieuwe externe netwerkkaart gekocht, deze aangesloten, ook hier weer valt de verbinding weg
* Virusscanner laten scannen
* Bios update uitgevoerd
* Netwerkbrug gemaakt tussen de twee draadloos netwerkkaarten.
* Andere apparaten, (ook laptops geprobeerd) hebben dit probleem niet
Etc.....
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Ik dacht dat het eerst in de netwerkkaart zelf lag, dit is schijnbaar niet het geval want met een externe heb ik hetzelfde probleem.
Het vreemde is ook dat je bij de verbinding gewoon "internet verbinding" ziet staan, ook de externe verbinding staat gewoon volledig aan als hij "uitvalt". Meestal zie ik het aan het icoontje van de dropbox welke dan aangeeft : "Kan geen beveiligde internetverbinding tot stand brengen".
Alvast bedankt.
Mijn Wifi verbinding (en dus mijn verbinding met het netwerk) valt steeds weg. Ik heb inmiddels al diverse dingen getest en gedaan maar kom er even niet meer uit:
Ik moet de laptop dan vaak opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen.
* Netwerkkaart softwarematig verwijderen en opnieuw op laten zoeken door opnieuw op te starten
* Energieinstellingen netwerkkaart aangepast
* Systeemherstel geprobeerd
* UTP kabel direct naar router gelegd, maar zelfs dan valt de verbinding weg
* Nieuwe externe netwerkkaart gekocht, deze aangesloten, ook hier weer valt de verbinding weg
* Virusscanner laten scannen
* Bios update uitgevoerd
* Netwerkbrug gemaakt tussen de twee draadloos netwerkkaarten.
* Andere apparaten, (ook laptops geprobeerd) hebben dit probleem niet
Etc.....
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Ik dacht dat het eerst in de netwerkkaart zelf lag, dit is schijnbaar niet het geval want met een externe heb ik hetzelfde probleem.
Het vreemde is ook dat je bij de verbinding gewoon "internet verbinding" ziet staan, ook de externe verbinding staat gewoon volledig aan als hij "uitvalt". Meestal zie ik het aan het icoontje van de dropbox welke dan aangeeft : "Kan geen beveiligde internetverbinding tot stand brengen".
Alvast bedankt.