netwerkverbinding verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vhg900

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo,

Dit is de eerste keer, ben een newbie.

Ik heb een laptop van mijn werkgever. Daarin staan in de map netwerkverbindingen de verbinidingen ingesteld als in gebruik maak van het intranet.

Nu heb ik zelf een netwerk (linksys) thuis. De interne draadloze netwerkadapter herkende dit netwerk en alles ging prima. Tot gisteren!

Ik kan totaal niet meer het internet op, heb van alles geprobeerd.

Belangrijker nog. Ik kan de instelling van de netwerkverbinding in de map netwerkverbindingen niet verwijderen. Als ik met de rechtermuisknop op de verbinding klik blijft het woord "verwijderen" steeds grijs. Het moet zwart worden zodat ik het kan verwijderen. Dit lijkt wel onmogelijk.

Wat moet ik nu doen om gewoon de netwerkverbinding te verwijderen en opnieuw te beginnen? Ik erger me rot aan dit soort toestanden.

Bedankt voor de reactie, groet, Hans:mad:

Welkom op Helpmij.:)

Log eens in als "Administrator" en kijk of je dan wel iets kunt veranderen.

Hoi,

Ik heb een eigen inlog. Onze IT afdeling kan zich alleen inloggen als administrator. Fijn hé.

Er moet toch gewoon ergens in windows xp iets te benaderen zijn waarmee je de netwerkverbinding kan verwijderen?

Groet

Ik ben bang dat je geen volledige rechten hebt(Administrator rechten) over de laptop.:confused:
Met andere woorden je mag dit soort dingen dus niet wijzigen. Mischien kun je aan de IT afdeling vragen hoe je te werk moet gaan?

Dat begrijp ik wel.

Maar, ik heb toch zelf onder mijn inlog deze draadloze netwerkverbinding gemaakt. Dan zou je toch zeggen dat ik deze zelf kan verwijderen.

Ik heb trouwens het knopje van de netwerkadapter op OFF gezet. Ik dacht namelijk dat deze niet geactiveerd moet zijn om de netwerkverbinding te verwijderen.

Ook als ik "diep" in eigenschappen duik kan ik toch niet de netwerkverbinding verwijderen.

Ga ook met onze IT spreken. Dit zorgt ervoor dat je uiteindelijk niet van de baas wat wil hebben maar gewoon lekker je eigen spullen aanschaft waarop je gewoon heer en meester bent :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan