netwerkverbindingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellflames

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
ik wil een sitecom wl-153 router installeren maar ik heb een probleem bij mij in windows xp worden geen netwerkverbindingen weergeven en die heb ik nodig bij een bepaalde stap van de installatie:confused: . Wie weet een manier om netwerkverbindingen te zien.

Welkom op Helpmij.

Heb je wel een netwerkkaart in je pc zitten?

Netwerkverbindingen kun je zien in configuratiescherm -> netwerkverbindingen (klassieke weergave). Mocht je daar niks zien dan is de vraag of je wel een netwerkkaart in je pc hebt en/of die drivers wel geinstalleerd zijn, je kunt dat controleren door naar apparaatbeheer te gaan (configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparaatbeheer). Als daar niks wordt gemeld van een netwerkadapter en er zijn geen onbekende apparaten dan heb je geen netwerkkaart. Staat daar wel iets bij met een geel uitroepteken dan is waarschijnlijk je netwerkkaart maar zijn er geen drivers geladen.

de netwerkkaart is gewoon geactiveerd en een nieuwe netwerkverbing maken lukt niet de wizard werkt niet

lukt niet als ik de data IP enzo heb ingevuld in de wizard als beschreven en de router start opnieuw op heb ik geen internetverbinding meer

Welke wizard bedoel je? Die van pagina 22?
Heb je alle gegevens goed ingevult (gebruikersnaam en wachtwoord)?
Let ook op hoofd en kleine letters.

Je zegt "geen internet verbinding meer", maar die had je toch ook al niet?
En hoe ziet je status er uit van het internet (blz. 18)?

ik heb eerst de router gereset naar de default dingen toen had ik weer internet en kon ik in het routermenu komen daarna heb ik in de wizard alle benodigde dingen ingevuld en op apply geklikt toen de router herstart was klikte ik op ok en daarna keek ik of internet deed door IE te openen maar die zij dat hij startpagina.nl niet kon vinden. enig idee wat ik fout doe?

Dan zal je toch enkele instellingen niet goed hebben ingevult. Welke? Dat kunnen we vanuit hier niet zien natuurlijk.
Misschien dat je het een en ander kunt verduidelijken door midden van sceenshots, voor de rest zou ik het niet weten.

het is me gelukt met de router ik moest gewoon wat eenvoudige codes in dos typen en toen kwamen de verbindingen te voorschijn. Bedankt voor jullie hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan