Netwerkwachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentlerou

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
4
Sinds kort gebruik ik outlook in windows XP. Telkenmale ik de knop verzenden/ontvangen klik verschijnt een pop-up venster waarin netwerkwachtwoord opgeven staat. In datzelfde venster staat mijn server, gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld. Ik dien gewoon ok te klikken. Gezien dit automatisch om de minuut gebeurt is dit vrij irritant. Ik moet dus elke keer ok klikken voor al mijn alliassen. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat ik draadloos ook kan surfen maar heb er eigenlijk geen benul van.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt voor reacties,

Vincent
 
Vincent,
Het heeft in iedergeval niks met het draadloos surfen te maken. Dit doe ik ook vanaf twee laptops.
Maar is het steeds hetzelfde account waar je voor op ok moet drukken of is het voor al je accounts.
 
Stel je post ophalen eens om de tien minuten in en niet iedere minuut zoals je beschrijft.
 
Beste Puppie,

Ik moet voor al mijn accounts telkenmale opnieuw ok klikken.
Met het draadloos surfen (ik heb het ook als ik één van mijn lanpoorten gebruik) dacht ik aan de firewall die iets zou blokkeren?

Idee wat het zou kunnen zijn.
 
Beste Sigma,

Ik kan natuurlijk de intstelling op om de tien minuten plaatsen maar het blijft uiteraard vervelend. Het moet zonder kunnen. Ik krijg ook liever elke minuut email binnen. Beroepshalve kan ik geen tien minuten wachten... (erg hé)

Ideeën?
 
Waar ik denk dat de schoen wringt is, dat je te snel terug bent bij de server waardoor hij als het ware nog bezig is.
Hierdoor blokt hij, want hij is nog bezig als het ware.
Zeker ben ik hier niet van, maar heb zelf een vergelijkbaar probleem, waar dit wel de oorzaak is.

Heb zelf een emailadres met meerdere aliassen en laat dit allemaal tegelijk ophalen door mijn Outlook.
Meestal geeft hij op de aliaseen een zelfde melding als bij jou. omdat het hoofdaccount dan nog bezig is.

Mogelijk heb je hier wat aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan