Netwerkwachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geerrritt

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Hee,

Heb al een tijdje problemen om toegang te krijgen tot een andere W7, zelf draai ik op mijn laptop W7 Ultimate 32-bits NL en op de pc heb ik W7 Ultimate 32-bits EN de uitgebrachte testversie staan.

Het probleem is dat ik van de testversie wel op de laptop bij gedeelde mappen kan komen, maar andersom niet, dan wordt heel tijd om het netwerkwachtwoord gevraagd, gebruikersnaam en het wachtwoord invullen helpt ook niet.

Het aparte is dat het eerst wel een paar keer lukte, maar opeens heeft hij er geen zin meer in.

Kan iemand mij hiermee helpen, heb alles geprobeerd en ben het gemekker om dat wachtwoord helemaal zat:evil:

Groeten Gerrit-Jan

"Met wachtwoord beveiligd delen" uitschakelen?

Welke "testversie" gebruik je?

Dat is met Service Pack 1?

Poe. Ik vind het lastig om daar uitspraken over te doen, omdat daar nog heel weinig van bekend is.

Verscherpte firewall-regels? Bepaalde policies?

Poe. Ik vind het lastig om daar uitspraken over te doen, omdat daar nog heel weinig van bekend is.

Verscherpte firewall-regels? Bepaalde policies?

Op beide Pc's staat Norton Internet Security 2010... Dus ze allebei de firewall van Norton, maar ik snap het helemaal niet, want laatst deed hij het wel...

Kun je niet een thuisgroep maken? Dat is waarschijnlijk velen malen eenvoudiger dan te gaan sukkelen met wachtwoord verwijderen en geavanceerde netwerkinstellingen.

klik

Greetzz,
Timo

Kun je niet een thuisgroep maken? Dat is waarschijnlijk velen malen eenvoudiger dan te gaan sukkelen met wachtwoord verwijderen en geavanceerde netwerkinstellingen.

klik

Greetzz,
Timo

Dat heb ik ook al ingesteld, kan het niet aan Norton liggen, zoja hoe kan ik dat veranderen?

Ik heb zelf Win 7 ultimate x64 op 3 pc en 1 met Win XP X86 en allemaal hebben ze NIS 2010 erop. Ik heb zelf geen probleem, dus norton is volgens mij geen probleem.

Greetzz,
Timo

Ik heb zelf Win 7 ultimate x64 op 3 pc en 1 met Win XP X86 en allemaal hebben ze NIS 2010 erop. Ik heb zelf geen probleem, dus norton is volgens mij geen probleem.

Greetzz,
Timo

Op de een of andere manier lukt het nu wel! Bedankt allemaal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan