Network Adapter probleem werkt niet meer help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

KickboxvdgBE

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Mijn lieftallig zusje vroeg aan mij om haar laptop te maken, omdat haar vriendje ¨per ongeluk¨ het internet af gegooit heeft.

Het probleem is echter dat ik al een systeem herstel heb kunnen doen, (Gelukkig als jezelf met windows 7 werk en zij met een windows XP) dus gelukkig is die software terug geplaatst op haar computer maar nu kan ze nog steeds niet op internet.

Het ging over een Gigabyte Wireless Network Adapters.
Maar hier wat verder op zie ik nog Intel Network Adapters.

Aan welke ligt het nu? En wat kan ik er aan doen?:confused:

Dell Latitude D600
Systeem: Microsoft Windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service pack 3

Computer: Intel(R) Pentium(R) M
processor 2.00 GHz
kloksnelheid 239 MHz, 768 MB

Mvg

Laatst bewerkt:
Staan er in apparaatbeheer gele uitroeptekentjes?

Ik klik gewoon op internet icoon zodat ik naar een web ga, daar zie ik dan dat de webpagina niet kan worden weergegeven.
> klik dan op verbindingsprobleem vaststellen> dan krijg ik het volgende :

Het draadloos netwerk wordt niet door Windows beheerd. De verbinding moet door Windows worden beheerd om het probleem met de draadloze verbinding te kunnen vaststellen. Gebruik een andere toepassing om de problemen met het draadloos netwerk op te lossen als u een niet-Microsoft toepassing gebruikt voor het beheer van draadloze netwerken.

(heb al naar microsoft gebeld maar die snap het niet en kan/wil me niet helpen:shocked: )

mvg

Weet niemand hoe iemand mij kan helpen ik zit er namelijk nog mee, en mijn zusje vind het niet echt leuk :confused:

Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: services.msc en druk op OK.

Ga dan naar wireless zero configuration en dubbelklik op de service. Zet het opstarten op automatisch en start de service.

Gaat het nu beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan