"Network Cable is (not) unplugged"

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoshana

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Ik heb ook bijna zelfde probleem gister heb ik mijn laptop opnieuw geinstalleerd (Met nieuwe CD (Xp Professional), dus Hardschijf geformateerd)
Hierna wou ik weer het internet op echter ik krijg geen draadloze verbinding meer.
Die Draadloze knopje op mijn laptop doet het niet ,

Windows XP profesional(Engels)
MCafee virusscanner en firewall
Draadloze internetverbinding:
draadloze netwerkkaart: Atheros AR5005G wireless network adapter

vervolgens heb ik ook driver gecontroleerd , Xp kent alles wel,

Ik heb al van alles geprobeerd. Heb van Fujitsu Siemens de nieuweste drivers voor mijn draadlozenetwerkkaart geisntalleerd. alle firewalls uitgezet.

Ik heb al wat gezocht naar oplossingen.

Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedank:thumb:

Hoi,

Tóch nog iets niet geïnstalleerd dus.
De driver voor je draadloze netwerkkaart is niet hetzelfde als de hardwarematige voorziening om met een knopje de kaart in- of uit te schakelen.
Daarvoor is specifieke software voor je laptop nodig en die kan niet geïnstalleerd zijn als dat knopje het niet doet.

Hoi,

Tóch nog iets niet geïnstalleerd dus.
De driver voor je draadloze netwerkkaart is niet hetzelfde als de hardwarematige voorziening om met een knopje de kaart in- of uit te schakelen.
Daarvoor is specifieke software voor je laptop nodig en die kan niet geïnstalleerd zijn als dat knopje het niet doet.

dat knopje deed het wel toen formateerde ik mijn laptop.,.wat is je advies dan !!

Het installeren van je drivers lijkt me.

Kijk even in apparaatbeheer of je vraagtekens hebt, want het lijkt er verdacht veel op dat je al je drivers nog moet installeren.

Die zijn te vinden op jou driver cd of als je die niet hebt, bij de site van de fabrikant van jou laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan