Never ever Updates SG en Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Naast Ad-aware Spywareblaster en CCleaner heb ik ook Spywareguard en Spybot op mijn pc staan. Wat mij echter opvalt is dat SG en Spybot NOOIT worden geupdate. Vraag me af of het dan nog wel een goed proggie is.

Dat is uiterst vreemd. Je moet dus de updates zelf gaan ophalen. Waarom is er dan een functie ZOEK NAAR UPDATES? Deze functie werkt dus niet, waarom zetten hem er dan op als je ze toch zelf apart moet gaan ophalen??

PJnijm zei:
Dat is uiterst vreemd. Je moet dus de updates zelf gaan ophalen. Waarom is er dan een functie ZOEK NAAR UPDATES? Deze functie werkt dus niet, waarom zetten hem er dan op als je ze toch zelf apart moet gaan ophalen??

tja, dat is een ingewikkeldere vraag :D

Zet hem eens op een andere server (de knop naast "zoeken naar updates") en zoek dan nog eens.

Europe 1 2 of 3?

En nog iets vreemds de updates die er bij mij al lang staan staan er nog steeds in:

Detection Rules en
English descriptions?

PJnijm zei:
Europe 1 2 of 3?

En nog iets vreemds de updates die er bij mij al lang staan staan er nog steeds in:

Detection Rules en
English descriptions?

Maakt niet uit welke.
En de Detection Rules en English descriptions daar komen altijd nieuwe van, dat zijn dus de updates.

Jawel maar heb spybot inmiddels eraf gehaald. Ben nooit zo gelukkig geweest met dit program. Hij gooit er meer af dan je lief is en vele files zijn onbekend. Zo heeft ie een keer een stuk van Mcaffee eraf gegooid en dat is toch echt geen Spyware! Voor mij is is Spybot pase!

Ik probeer altijd Spybot eerst te updaten voordat ie scant. Maar ik krijg altijd te zien, dat er geen updates zijn. Ik heb dus al in geen tijden een update gedaan in spybot. Is dat wel goed? Of werkt er iets niet goed in mijn spybot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan