bn2vs
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 18 aug 2007
Hey,
Ik ben er al een tijd naar op zoek, maar heb nog steeds niet gevonden hoe ik een link die een nieuwe window forceert kan laten openen in mn eigen webbrowser ipv ie.
Ik kwam een paar dagen geleden deze code tegen op msdn forums, maar ik krijg een fout bij die import.
Ik krijg dat die geen public members bevat, en niet kan gevonden worden. Ik gebruik visual basic.net 2005. Eimand een idee wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt
Ik ben er al een tijd naar op zoek, maar heb nog steeds niet gevonden hoe ik een link die een nieuwe window forceert kan laten openen in mn eigen webbrowser ipv ie.
Ik kwam een paar dagen geleden deze code tegen op msdn forums, maar ik krijg een fout bij die import.
PHP:
Imports SHDocVw
Public Class Form2
Public Sub New()
Me.InitializeComponent()
Me.WebBrowser1.Navigate("http://www.microsoft.com")
Dim svd As SHDocVw.WebBrowser = DirectCast(Me.WebBrowser1.ActiveXInstance, SHDocVw.WebBrowser)
AddHandler svd.NavigateError, AddressOf Svd_NavigateError
AddHandler svd.NewWindow3, AddressOf NewWindow3
End Sub
Sub Svd_NavigateError(ByVal pDisp As Object, ByRef URL As Object, ByRef Frame As Object, ByRef StatusCode As Object, ByRef Cance As Boolean)
MessageBox.Show("error")
End Sub
Public Sub NewWindow3(ByRef pDisp As Object, ByRef cancel As Boolean, ByVal flags As Integer, _
ByVal URLContext As String, ByVal URL As String)
MessageBox.Show(URL)
' using webbrowser control to open the url
cancel = True
End Sub
End Class
Ik krijg dat die geen public members bevat, en niet kan gevonden worden. Ik gebruik visual basic.net 2005. Eimand een idee wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt