newsbin pro 4.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweet

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Berichten
271
mensen ik heb een 4mbps verbinding, en haal met newsbinpro de max snelheid van 1mbps, eerst had ik een 1mbps verbinding toen haalde ik deze sne;heid ook, ik heb ge upgrade, maar kwa snelheid bij newsbin merk ik er niets van, en ben bij meerdere mensen geweest die hadden dit probleem niet kheb een USB alcatel speedtouch modem, please help me :confused:
 
Verplaatst naar "nieuwsgroepen"

Veel providers (XS4all, Planet enz) knijpen de verbinding met de usenetservers. Je kunt wel vaak meerdere connecties openen (XS4all 4 stuks_/
 
Geplaatst door Tiborv


Veel providers (XS4all, Planet enz) knijpen de verbinding met de usenetservers.


en dat wil zeggen?? is het nou niet mogelijk dat ik een snellere snelheid haal??
 
Ik maak altijd 2 á 3 verbindingen zodat je meerdere bestanden tegelijkertijd binnenhaalt. Elke connectie heeft een maximale snelheid.

Als jij dus 4 verbindingen maakt gaat het ook sneller.
 
ik had 6 verbindingen, heb het nu gezet op 4 verbindingen zoals je schreef, maar hij blijft maar op plus minus 1 mbps????:confused: ik heb ge upgrade alleen voor dit, kan toch niet dat de snelheid met newsbin pro hetzelfde blijft???
 
Ik heb de vraag even doorgesluisd naar iemand die ook bij XS4all zit en regelmatig usenet afstruint. Antwoord kan even duren, hij is offline.
 
hm kan het ook zijn dat ik een ander prog moet gebruiken omdat ik xs4all als provider heb, misschien dat het dan sneller gaat?? of heeft dat er niets mee te maken ??:( als je dat voor me wilt doen heel graag ben je eeuwig dankbaar :thumb:
 
Heeft er niets mee te maken. Ik gebruik het zelf ook naast Grabit. Snelheid maakt niets uit.
 
wanneer denk je dat ik wat van je zal horen, want wil morgen zowiezo mn provider hierover ook een belletje geven:(
 
" hij " is er al :p

klopt inderdaad dat xs4all de snelheid in de groepen knijpt max 75 Kb per connectie zeggen ze zelf ( is ook zo ) soms met uitschieters naar een 90 per connectie.
Zelf gebruik ik bv newsleecher en haal dan met 3 lijnen tegeliijk binnen en haal dan ook het maimale uit de lijn zo'n 225 tot 240 Kb

het maximale aantal verbindingen wat je kunt maken bij xs4all is 3 lijntjes , meer gaat wel via omwegen maar je loopt zeer grote kans om je account bij hum kwijt te raken.
Programma's die 6 connecties maken en aangeven bij xs4all vertrouw ik niet zo erg moet ik zeggen uit ervaring weet ik dat 3 gewoon de max is daar.


PS

kijk ook eens hier http://www.hensema.net/docs/newsservers/newsservers-4.html
het stukje over max 50 Kb is ondertussen al weer verhoogd.

of de "complete " newszilla FAQ http://www.hensema.net/docs/newsservers/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan