NewsBin Pro start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Ik heb NewsBin Pro 5.33 en de news server van Planet - binaries.news.planet.nl ingevuld als de server. Maar het geheel wil geen download starten. Ik krijg de volgende fout meldingen in de Status Tab 10/07/2007 21:12:41 MODULE=SocketAddress, MSG=Error: Unable to find Host None Error Code: 11001:234 en een tweede fout 10/07/2007 21:12:18 MODULE=NNTPServerWorker, MSG=Failed to contact Server: binaries.news.planet.nl - Will retry eventually. Ik heb natuurlijk ook de Nova.planet.nl server gebruikt maar krijg dezelde fout melding. Wat doe ik toch fout...? In de download tab heb ik om te proberen of het geheel werkt een msgid_2682303_xxx_yyy.nzb geplaatst welke uitpakt in een rar en nfo bestand onder download.

Ik draai ook NewsBin Pro, maar een iets oudere versie en ken dus deze meldingen niet.
Ik heb hier KPN Planet en heb de volgende nieuwserver ingesteld news.kpnplanet.nl
Deze werkt hier goed, dus probeer het eens.

NewsPro start niet met Planet

nkt voor de kpnplanet server tip maar deze werkt ook niet Krijg eenzelfde soort melding te weten 10/08/2007 10:47:12 MODULE=SocketAddress, MSG=Error: Unable to find Host None Error Code: 11001:234 en ook :
10/08/2007 10:47:12 MODULE=NNTPServerWorker, MSG=Failed to contact Server: news.kpnplanet.nl - Will retry eventually

Dus ik kom er niet bij een verbinding... met een server lijkt mij.

Newbin 432 werkt wel

Ik heb de nieuwste NewsBin Pro verwijdert en de oude versie 432 geinstalleerd welke direct werkte .. ik heb binaries.news. planet geprobeert met een test file En zonder iets te veranderen had ik direct verbinding en download werkte...! Dus wat is er nu fout met de nieuwe versie

Moeilijk te beoordelen wat er fout is met de nieuwe versie.
Als je hem gekocht hebt, zou ik terug gaan naar de winkel.
Is het een illegale download, kan je zelf wel raden waar de fout kan zitten.

Newzbin

Nee het is de normale download en dan activeer je de nieuwslezer met je wachtwoord en naam - Dit abbonement kost weinig en werkt goed hoewel de actuele inhoud wel te wensen overlaat. Ik de retentie is slechts 2 dagen. Ik blijf maar bij de oude versie...!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan