NewsBinPro is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
Berichten
202
hallo, nadat ik newsbinpro er opnieuw opgezet had, en mijn eweka gegevens er weer ingezet had,. komt men snelheid niet hoger dan 961.Terwijl ik hiervoor over de 10Mb draaide.Mijn provider is Ziggo, wat ik ook probeer de snelheid haalt de 1 mb nog niet.ziggo abbo 20MB.
Wat ziggo aan het doen is weet ik niet , maar die snelheid heb ik nog nooit bereikt volgens een progje snelheidstest.

gr
Jaap:eek:
 
www.speedtest.net daar kun je de snelheid controleren.
Heb je er een router tussen zitten.
Sluit de pc maar eens rechtstreeks aan op het modem van ziggo.
ik heb ook de 20mb versie van ziggo en haal draadloos rond de 15 mb.
maar daarvoor heb ik wel een nieuwe router moeten kopen.
Mijn zyxel kon de nieuwe data van ziggo niet aan.
en je moet naar je upload kijken.
Die zou 3 mb moeten zijn....dat is de snelheid waar je maximaal mee kunt downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Upload van ZIJN verbinding is toch echt de snelheid waarmee de data uit zijn computer gaat. Het downloaden is dus die snelheid die hij/zei heeft gezegt.
 
hoe is dit dan mogelijk, eerst wel en nu niet meer.
mijn router voor draadloos is linksys 54G. Speed indicatie via icoontje op het beeldscherm 54Mbps , maar hij is zo traag met downloaden.!
 
Allereerst deze test vind ik betrouwbaarder als die van speedtest.nl

Ten tweede, haal je MB en Mbit door elkaar. tevens moet je rekening houden dat de maximum snelheden zeker 10% lager liggen als zij aangeven.

Ten derde, is die snelheid ook afhankelijk van de kwaliteit van de lijn vanaf de wijkcentrale.
Die blijken per provider nog wel eens te verschillen.

Ten vierde ben ik het met puppie eens dat je apparatuur de nieuwe snelheden wel moet aankunnen.

Overigens als je netwerkinstellingen op je pc standaard staan ingesteld, houdt windows al 20% van jet netwerksnelheden tegen. Dit kan je instellen bij de services>qos pakketplanner. Zet hier de waarde op nul. Dan benut je de volle 100% van je netwerkverbinding.
 
Allereerst deze test vind ik betrouwbaarder als die van speedtest.nl

Ten tweede, haal je MB en Mbit door elkaar. tevens moet je rekening houden dat de maximum snelheden zeker 10% lager liggen als zij aangeven.

Ten derde, is die snelheid ook afhankelijk van de kwaliteit van de lijn vanaf de wijkcentrale.
Die blijken per provider nog wel eens te verschillen.

Ten vierde ben ik het met puppie eens dat je apparatuur de nieuwe snelheden wel moet aankunnen.

Overigens als je netwerkinstellingen op je pc standaard staan ingesteld, houdt windows al 20% van jet netwerksnelheden tegen. Dit kan je instellen bij de services>qos pakketplanner. Zet hier de waarde op nul. Dan benut je de volle 100% van je netwerkverbinding.



Waar vind ik dit???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan