newsleecher 4.0 beta 20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wallydek

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
28
Hallo allemaal ik heb sinds vorige week een probleem.
Ik gebruik al jaren newsleecher naar mijn tevredenheid maar na de laatste update gebeurd er iets waar ik geen antwoord op heb.

Wanneer je newsleecher opstart en een bepaald bestand wilt downloaden en je druk op de download knop sluit hij newsleecher af.
Ik heb het programma gedeinstalleerd en weer opnieuw gedwonload via de site en opnieuw geinstalleerd maar dat mag niet helpen, het probleem blijft het zelfde.
Ik heb daarna het volgende gedaan ik heb de ouwe versie 3.9 geinstalleerd en dat werkt wel.

Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe zouden jullie dat oplossen.


Mijn PC draait op windows XP Prof NL

Groetjes Wally :cool:
 
zoals je ook al in de titel van je topic hebt staan.

Is de nieuwe versie nog in de beta fase, dat betekend dat de software nog niet af is. En dat er nog bugs in zitten.
Waarschijnlijk is dit een van de bugs?

Ik vraag me wel af waarom je een nieuwere versie wil? Die ook nog eens niet af is..

grt

Rens
 
Waarom ik kies voor de update omdat ik eigelijk bij alle updates nooit problemen heb gehad en nu ineens wel.
Op de forum van newsleecher wordt er niet gesproken over het probleem wat ik heb vandaar de vraag naar jullie toe.

Groetjes Wally
 
Waarom ik kies voor de update omdat ik eigelijk bij alle updates nooit problemen heb gehad en nu ineens wel.
Op de forum van newsleecher wordt er niet gesproken over het probleem wat ik heb vandaar de vraag naar jullie toe.

Groetjes Wally


mm in dat geval zou ik het niet weten.

Miss op het forum daar een berichtje plaatsen, die zijn meer bekender met de problemen over hun software.

Grt

Rens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan