Newsleecher doet het niet meer en Grabit heeft lage download snelheid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Ik gebruikte tot voor kort altijd Newsleecher voor het downloaden met nieuwsgroepen.
Toen mijn gratis periode over was heb ik een key gekregen en daarmee Newsleecher weer ontgrendeld. Ik kreeg ook de melding dat van "Congratulations..."
Toen ik Newsleecher de keer daarop wilde opstarten kreeg ik gelijk de melding dat er een 'security key' vereist was. Ik nam aan dat dat gewoon mn licensie key was dus die vulde ik nogmaals in, maar je moest ook een naam invullen en er stond boven dat je je key en name moest invullen, precies zoals die je waren gegeven. Maar ik heb nooit een naam gekregen?:s En die key was dus ook niet goed! Dus Newsleecher start niet meer zolang ik niet die code invul. En ik heb hem dr al een paar keef afgegooid, mn register opgeschoond en weer geinstalleerd maar toch weer dezelfde melding!!

Ik heb het nu zo'n beetje opgegeven en ben met Grabit begonnen vandaag.
Maar nu vind ik het zo vreemd dat de downloadsnelheid echt niet boven de 100kb/s uitkomt, terwijl dit met Newsleecher toch echt wel 300 kb/s was!
Ik heb de instellingen precies zo gedaan zoals wordt uitgelegd op http://www.binaries4all.nl/grabit dus ik weet niet of het daaraan kan liggen. Of is mijn pc gewoon behekst ofzo:confused:

Ik hoop iig dat iemand hier wat antwoorden voor mij heeft want ik snap het niet meer!

Wat Newsleecher betreft: heb je geen user-id of nickname in moeten vullen toen je de eerste keer Newsleecher ging gebruiken?
En je weet ook zeker dat je geen email met een user-id of nickname hebt gekregen?
Heb je meerdere email-accounts soms?
Wat gebeurt er anders als je gewoon je naam en die key invult?

Grabit heeft ook een gratis en een betaalgedeelte. Heb je het betaalgedeelte ook? Dat scheelt nogal in snelheden.

Newleecher is een mooi progr. haal je deze legaal op zijn er geen problemen. als ilegaal program. kan je maar een gedeelte uit voeren draaien , maar is goed werkzaam, supersears werk niet ilegaal, het is maar een kleine bijdragen per jaar datsteld niet veel voor..

de oplossing

Ik gebruikte tot voor kort altijd Newsleecher voor het downloaden met nieuwsgroepen.
Toen mijn gratis periode over was heb ik een key gekregen en daarmee Newsleecher weer ontgrendeld. Ik kreeg ook de melding dat van "Congratulations..."
Toen ik Newsleecher de keer daarop wilde opstarten kreeg ik gelijk de melding dat er een 'security key' vereist was. Ik nam aan dat dat gewoon mn licensie key was dus die vulde ik nogmaals in, maar je moest ook een naam invullen en er stond boven dat je je key en name moest invullen, precies zoals die je waren gegeven. Maar ik heb nooit een naam gekregen?:s En die key was dus ook niet goed! Dus Newsleecher start niet meer zolang ik niet die code invul. En ik heb hem dr al een paar keef afgegooid, mn register opgeschoond en weer geinstalleerd maar toch weer dezelfde melding!!

Ik heb het nu zo'n beetje opgegeven en ben met Grabit begonnen vandaag.
Maar nu vind ik het zo vreemd dat de downloadsnelheid echt niet boven de 100kb/s uitkomt, terwijl dit met Newsleecher toch echt wel 300 kb/s was!
Ik heb de instellingen precies zo gedaan zoals wordt uitgelegd op http://www.binaries4all.nl/grabit dus ik weet niet of het daaraan kan liggen. Of is mijn pc gewoon behekst ofzo:confused:

Ik hoop iig dat iemand hier wat antwoorden voor mij heeft want ik snap het niet meer!

http://files.filefront.com/Newsleecher+Beta+v38+bet5rar/;13487481;/fileinfo.html
er staat alles in wat je moet weten om newsleecher draaiend te krijgen. ik neem aan dat je zelf een server hebt. succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan