Daisyfloor
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2011
Hallo allemaal,
Om even met de deur in huis te vallen, ik ben een verschrikkelijke leek met dit soort dingen.
Ik heb gisteren met hulp voor het eerst newsleecer en FTD gedownload.
Het lijkt aan elkaar gekoppeld te zijn, want als ik op de website van binsearch een bestand zoek, en ik klik op zoek NZB, krijg ik de keuze om hem te openen in Newsleecerr.
dan begin ie met downloaden, heb poort 119, 1 server, 8 lijnen.
hij begint te downloaden met een snelheid van ongeveer 10 KB/s
heb een film uitgekozen en dat gaat ruim 145 dagen duren.
En een nummer, (10 uur geleden geplaatst) duurt ook een paar dagen.
Vroeger heb ik limewire op mn laptop gehad, en daar had ik liedjes binnen 1 minuut binnen.
En films ook wel binnen 24 uur. Dus mn vraag is, wat doe ik verkeerd?
Kan het zijn dat newsleecer niet gekoppeld is aan FTD? of is er iets mis met mn snelheidinstellingen. Alles staat op de hoogste snelheid dus ik snap er niets van.
ik ben trouwens aangemeld bij Eweka voor 24 uur ( was om het eerst een keer te proberen)
Hoop dat jullie me kunnen helpen, groetjes
Om even met de deur in huis te vallen, ik ben een verschrikkelijke leek met dit soort dingen.
Ik heb gisteren met hulp voor het eerst newsleecer en FTD gedownload.
Het lijkt aan elkaar gekoppeld te zijn, want als ik op de website van binsearch een bestand zoek, en ik klik op zoek NZB, krijg ik de keuze om hem te openen in Newsleecerr.
dan begin ie met downloaden, heb poort 119, 1 server, 8 lijnen.
hij begint te downloaden met een snelheid van ongeveer 10 KB/s
heb een film uitgekozen en dat gaat ruim 145 dagen duren.
En een nummer, (10 uur geleden geplaatst) duurt ook een paar dagen.
Vroeger heb ik limewire op mn laptop gehad, en daar had ik liedjes binnen 1 minuut binnen.
En films ook wel binnen 24 uur. Dus mn vraag is, wat doe ik verkeerd?
Kan het zijn dat newsleecer niet gekoppeld is aan FTD? of is er iets mis met mn snelheidinstellingen. Alles staat op de hoogste snelheid dus ik snap er niets van.
ik ben trouwens aangemeld bij Eweka voor 24 uur ( was om het eerst een keer te proberen)
Hoop dat jullie me kunnen helpen, groetjes