Newsleecher vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik draai al een tijdje met newsleecher en een paar payservers.
Sinds een paar dagen is het echter zwaar kl**te en is 90-100% van alle postings incompleet (zelfs postings < 2 dagen oud)
:(


Het probleem is nu, dat newsleecher netjes begint met downloaden van de bestanden, maar deze niet opslaat omdat deze niet compleet zijn.
Op een of andere manier worden alle incomplete bestanden 'in de wacht' gezet en ik kan niets doen om of de rest te downloaden, of de incomplete bestanden op te slaan (zodat ik ze eventueel met een PAR kan fixen).

(Zie ook de bijlage)

Weet iemand een manier om de incomplete bestanden toch op te slaan?
Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • newsleecher2.jpg
    newsleecher2.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 42
hoi moet je even in je options kijken .

staat ergens iets over in compleet files donwloaden .
die moet aan staan.

daarna kun je ze wel weer repareren met de pars.

suc6 groetjes mike:thumb:
 
Ik heb even gekeken maar volgens de instellingen moeten incomplete bestanden worden opgeslagen.

Ik heb inmiddels wel ontdekt dat hij dit doet als een van de newsservers onbereikbaar is. Misschien om het bestand later van die server te trekken.
Jammer genoeg lijkt daar dan en fout in te zitten want ook als de login op die nieuwsserver wel lukt dan komen de bestanden niet uit de wacht vandaan.

Op het moment dat alle servers beschikbaar zijn dan slaat hij wel incompleet op.

Vreemd...
 
hoi misschien is dus de payserver niet echt lekker (niet verkeerd bedoelt hoor)

ik zit bij newsxs en werkt perfect

suc6

groetjes mike
 
Ik weet niet wat er de laatste dagen mis is met de newsservers.
Ik gebruikte al een tijdje virtualbox zonder problemen. Had zelden of nooit ook maar een PAR bestand nodig.

Nu sinds 3 dagen ligt de hoeveelheid incompleet zo hoog dat het zelfs met PAR niet te herstellen is. (incompleet 70-80%)

Heb er ook een account naast lopen bij XSnews, maar ook daar haal ik bijna niets compleet weg. :(
Zelfs de combinatie XSnews - VirtualBox laat mij nog niet eens een DVD downloaden zonder (en dat is al incl PAR) nog 200+ missende blocks aan te geven. :(
 
heeft het niet met je newsleecher zelf temaken?

welke versie gebruik je

gr mike:thumb:
 
Ik gebruik Newsleecher 2.0 final
(met de latere versie had ik teveel problemen)

Tot voor het weekend werkte alles vlekkeloos. Nu lijkt het wel of er 2 payservers tegelijk gecrashed zijn :confused: en geen complete posts meer bevatten.
 
Ik heb ook veel last van incomplets, heb er een tweede payserver bijgenomen.
Usenetserver heeft super veel problemen de laatste tijd.
Heb Eweka erbij genomen, nog weinig mee kunnen testen hoe dat daar zit.
 
Ik heb van Eweka een mail gekregen dat ze voor oudere bestanden (ouder dan 10 dagen) afhankelijk zijn van een andere newsprovider.

Het zou binnenkort beter worden.
 
Die heb ik inderdaad ook gehad.
Nu even afwachten hoe het loopt daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan