newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin1977

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Hallo,
ik probeer met newsleecher bestanden te downloaden, maar ik zie alleen intializing en dan gaan ze een voor een weg uit de queue naar de map toe waar ze horen en daar staan dan allemaal uue bestanden en die kan ik niet uitpakken met winrar.
Hij slaat dus wel de uue bestandjes op maar hij download eigenlijk niets.
Het maakt niet uit hoe lang het bestand al op de nieuwsgroep staat want ik heb al een heleboel verschillende geprobeerd een paar die er net een uur opstaan tot 3 weken geleden iedere keer hetzelfde.
Alsjeblieft help mij ik ben ten einde raad.:(
groetjes kevin

Worden de bestandjes tijdens het downloaden rood?
Kijk eens hoe oud de bestanden zijn.
Via welke provider of payserver download je?

degene waar ie intializing doet die is rood de rest van de bestandjes niet.
en de bestanden die ik er nu in heb staan die zijn 3 uur oud.
ik heb bij server ingegeven news.hetnet.nl en download via newzbin betaald en wel

Ik heb sinds 4 dagen het probleem dat ik niets meer kan downloaden met newsleecher 3.0 Hij connect op de een of andere manie niet meer. ik heb geprobeerd de versie 3.7 te installeren doch daar krijg ik steeds een keymelding
ik voer de key in maar telkens weer vraagt hij er weer naar. dus deze krijg ik niet werkende. Kan iemand me helpen wat er met 3.0 aan de hand kan zijn? als newsserver heb ik news.kpnplanet.nl
maar het gaat gewoon niet meer terwijl een collega met 3.7 werkt en die doet het wel met dezelfde newsserver. doch dan moet ik mijn hele machine opnieuw installeren zegt tie.

Help please !!!!

Dank jullie wel alvast...

Gr. Binkie

Wanneer ze tijdens de initialisering rood worden, staan ze toch echt niet meer op de server.
Download je mbv een nzb? Want het kan ook zo zijn dat het probleem in het nzbtje zit.

volgens mij is het een nzb bestand want als ik op "get message-IDs" klik dan krijg ik een venstertje met opslaan of uitvoeren en daar staat nzb

daar doet ie prcies hetzelfde maakt niet uit waar ik de nzb gestanden vandaan haal hij doet overal hetzelfde.
kan het misschien iets zijn in de opties?
ik heb newsleecher ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helpt allemaal niks

het heeft niets met de nzb-tjes te maken.. elke nzb die ik probeer van FTD doet niks in newsleecher. opnieuw instal haalt i.d. niks uit. wie heeft er nog meer last dat newsleecher het niet doet? graag alleen serieuze reacties, want we zitten er echt mee en ik weet niet wat te doen.....

gr. Binkie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan