Newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

VonLeeuwen

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Hallo Mensen,

Ik heb al weken (maanden) last van het probleem dat als ik connect, hij offline (connect on demand) onderaan de downloads aangeeft. Maar, zodra ik een NZB-bestand importeer, komt er te staan: Idle (Transfers scanned), en dan Downloading Article, voor ongeveer 1 seconde, en dan weer Idle (Transfers Scanned), dit wisselt dus. Ook is de maximale snelheid die ik behaal minder dan 2,5 kb/sec. Ik heb meerdere malen geprobeert Newsleecher te reinstalleren. Dit hielp echter ook niet.

MVG,
VonLeeuwen

Bij welke provider zit je, dit klinkt als een UPC die de boel knijpt.

Anders heb je dit probleem ook met grapit of sabnzbd+

Ik zit bij CAIW, en ja, ik heb het ook bij grabit, nooit gehoort van sabnzbd+ maar ik zal even kijken of ik het daar ook heb.

Edit: Ik kan het om een of andere reden niet installeren, dat Sabnzbd+, dus kan echt niet kijken.

Laatst bewerkt:
probeer dit eens bij uitvoeren.

netsh inter ip reset test.txt

en dan ff de pc rebooten.

Hoe heb jij dit opgelost?

Hallo Mensen,

Ik heb al weken (maanden) last van het probleem dat als ik connect, hij offline (connect on demand) onderaan de downloads aangeeft. Maar, zodra ik een NZB-bestand importeer, komt er te staan: Idle (Transfers scanned), en dan Downloading Article, voor ongeveer 1 seconde, en dan weer Idle (Transfers Scanned), dit wisselt dus. Ook is de maximale snelheid die ik behaal minder dan 2,5 kb/sec. Ik heb meerdere malen geprobeert Newsleecher te reinstalleren. Dit hielp echter ook niet.

MVG,
VonLeeuwen

Hallo,
Dit probleem is bij jou opgelost neem ik aan.
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb precies 't zelfde maar krijg de snelheid in newsleecher niet omhoog.

Bvd.

Dalton7,

Het is op Helpmij niet gewenst om je vraag in die van iemand anders te stellen. En zeker niet als dat topic uit 2008 stamt.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan